Провальний сезон у Криму: туристи економлять, готелі простоюють – ЗМІ

— 10 липня 2012, 10:36

Таксисти, орендарі й офіціанти розповіли журналістам газети "Сегодня", що цього року курортний сезон у Криму не вдався: туристи економлять, а ціни півострова для них надто високі.

Так, Сергій Денисов, який багато років займається морськими перевезеннями в Балаклаві та Севастополі, розповів, що кількість туристів зараз – 30% від минулого року.

"Можливо, всі кошти залишилися на Євро, але багатих людей в Криму немає. Ми не розуміємо, де вони знаходяться і чи приїдуть взагалі", - сказав Денисов.

Офіціантка одного з керченських кафе Анастасія Сініцова розповідає, що пам'ятає всіх постійних клієнтів в обличчя, тому відпочиваючих впізнає відразу: "Так, приїжджі є, в основному москвичі, але їх теж не дуже багато".

А власник невеликого бару в Щолкіно Віктор Премишев помітив недостатню кількість не тільки відпочиваючих, але і грошей в їх кишенях: "Якщо раніше гуляли на славу, то зараз беруть одне-два пива з салатом або горішками і продовжують банкет просто на пляжі".

РЕКЛАМА:

Не краще йдуть справи і у тих, хто здає в найм житло. Валентина Смолінська чекала в цьому сезоні добре заробити на своїй квартирі в Ялті класу люкс, але це виявилося непросто.

"Людей так мало, що хоч плач. За майже півтора місяця літа у мене два клієнти. Молода пара з Москви через тиждень з'їхала зі словами, що їм погода не подобається. А друга сім'я з'їхала через пару днів зі словами, мовляв, стільки всього жахливого начиталися про Крим в інтернеті, що взагалі не хотіли приїжджати, але ризикнули – і дарма", - каже вона.

Економіст Андрій Клименко вважає, що в останні два-три роки в Криму стало модно економити: "Треба дивитися адекватно: на набережних не проштовхнутися, але люди йдуть пішки і купують продукти в магазинах, замість того, щоб їсти в ресторанах".

Голова комісії з санаторно-курортного комплексу, туризму і підприємництва Верховної Ради АРК Рустам Теміргалієв вважає, що врятувати сезон можна тільки за допомогою інтернету.

[L]"Потрібно рекламувати свій продукт на сайтах, через всілякі акції, соцмережі. Рекламні листівки, білборди і навіть ролики по телевізору дають дуже маленький результат", - каже депутат, який нещодавно представив новий туристичний ролик АРК.

А от фахівець зі здачі нерухомості в оренду Ірина Воронова запевняє: "Цей сезон вже навряд чи щось врятує. Але щоб подібне не повторилося, уряд повинен змусити приватників і готельєрів знизити ціни хоча б на 20% і говорити про це на повний голос, щоб ця інформація була у всіх ЗМІ в СНД".

Реклама:

Головне сьогодні