Українська правда

Як басейн готелю в Марокко став "вірусним" у Instagram

24 листопада 2016, 14:30

Французька пара Габріель і Еліс Тассері почали управляти невеличким готелем у столиці Марокко в 2015 році. До цього часу, з 2002 року, ним керував батько Габріеля.

Молоде та енергійне подружжя вирішило спробувати втілити блогер-орієнтовану стратегію для соціальних медіа. Для цього вони стали запрошувати до себе популярних користувачів Instagram.

"У лютому 2015 року у нас був наш перший інстаграмер @galabcn – модна стилістка із Іспанії. На той час у неї було 10 тисяч послідовників, що здавалися нам багато, бо самі ми мали лише 200-300", – розповіла Еліс Mashable.

Коли ж до готелю приїхала блогер Лорен Буллен, власниця акаунту @gypsea_lust (825 тисяч послідовників), та її партнер Джек Морріс @doyoutravel (1,6 мільйонів послідовників), які опублікували світлину свого сніданку, басейн готелю Riad став воістину "знаменитим".

Добре відомо, що готелі, ресторани та інші туристичні об’єкти по всьому світу платять впливовим блогерам соціальних медіа, щоб їх відвідували.

[L]Лорен Буллен розповідає, що у Riad Jasmine вона з другом прожили "декілька ночей в обмін на пост кожного". Ціни за один номер у готелі варіюються від 95 до 125 євро за ніч.

"Світлини стали вірусними і тепер всі хочуть там зупинитися, мати ту ж картинку", – сміється Лорен.

Власники готелю зізнаються, що більше 80% гостей оселилися у них, бо бачили фотографії басейну на Instagram і Pinterest.

На даний час вони запрошують до себе два-три блогера щомісячно.

"Ми не можемо прийняти більше, тому маємо лише 7 кімнат і хочемо тримати готель інтимний для всіх інших гостей... Не кожен гість хоче, щоб його зображення біля басейну опинилося в мережі", – пояснює Еліс.