H&M одягли темношкірого хлопчика в худі "Найкрутіша мавпа" і перепросили за це

10548
9 січня 2018

Для реклами нової колекції бренд одягу H&M одягнув темношкірого хлопчика в худі "Найкрутіша мавпа у джунглях".

Фото theatlantavoice.com

Світлина не на жарт збурила користувачів соцмереж, компанію H&M звинуватили у расизмі, повідомляє CNN.

В результаті компанія перепросила й видалила рекламу зі свого сайту, проте продовжує продавати худі.

Фото thatgrapejuice.net

"Це зображення не було прибране з усіх каналів продажу H&M і ми перепрошуємо в усіх, кого зображення може образити", – сказала представниця компанії Анна Ерікссон.

Користувачів соцмереж збурило те, що одежину із написом "Найкрутіша мавпа у джунглях" рекламує саме темношкіра дитина, у той час як дві інші зі словами "Офіційний експерт з виживання у мангрових джунглях" та просто із принтом тварин одягли на світлошкірих дітей.

"У 2018 році не має бути таких необізнаних компаній та арт-директорів. Ми повинні працювати краще", – написав у Twitter дизайнер Алекс Медіна, який активно критикував нову колекцію H&M.

H&M – не перша компанія, яку звинуватили у расистських упередженнях через невдалу рекламу.

Восени 2017 року після звинувачень у расизмі компанія Dove перепросила за рекламу, на якій темношкіра жінка знімає із себе одяг і перетворюється на білу нібито після використання лосьйону для тіла.

Користувачів соціальних мереж обурило те, яким чином у Dove подали ідею "чистоти" від лосьйону для тіла.

Після шквалу критики рекламного ролика Dove, героїня відео вирішила заступитися за компанію.

Темношкіра жінка, яка знімала кофтинку, Лола Огунемі, написала для The Guardian блог, у якому розповіла, що не конфлікт був роздутим і далеким від расистських упереджень.

У скандал на підґрунті расизму також потрапляла компанія Nivea, у рекламному повідомленні якої йшлося про те, що більй значить чистий".

powered by lun.ua