Кінематограф мрій: "Питання життя та смерті" Майкла Пауелла та Емеріка Прессбургера

Артур Міллер зауважив якось, що ми бачимо сни і мріємо в чорно-білому кольорі.

Розглядаючи фільм як естетичне творіння, споріднене сновидінню і мрії, логічним здається шлях Майкла Пауелла і Емеріка Прессбургера до створення одного з найвидатніших британських фільмів усіх часів. Вони починають там, де закінчується звичайна голлівудська мелодрама. Після катастрофи, чудесного порятунку і поцілунку все тільки починається. А далі розповідь ведуть таким чином, що розсувають кордони всіх можливих жанрів і створюють шедевр кінематографу, що знаходиться поза всіма категоріями. Лабіринт просторів і часів, з якого кожен глядач сам знаходить вихід і відповідає на своє особисте питання про побачене: фантазія це була чи реальність?

Як і Вім Вендерс кілька десятиліть потому, Пауелл і Прессбургер скептично налаштовані по відношенню до красот і принад "іншого світу", роблячи кольоровим тільки світ "по цей бік", натякаючи тим самим, що навіть якщо ми і мріємо в ч/б, жити варто все-таки в кольорі.

Місце:
М17 Центр сучасного мистецтва

Лектори:
Ісіченко Ігор

Вартість:
Безкоштовно

Реклама:

Головне сьогодні