Практикум «Інновації у PR та маркетингу»

11 липня почнеться п'ятиденний практикум «Інновації у PR та маркетингу». Буде корисний усім фахівцям, які хочуть задавати тренди і йти на крок попереду конкурентів.

Що ви отримаєте в результаті:

Must-have інструментарій для впровадження інновацій в бізнесі.

Розуміння, як використовувати на практиці такі поняття, як нативна реклама та сторітеллінг.

Вміння використовувати необмежені можливості YouTube і створювати бажану репутацію компанії в онлайн.

Експрес-практикум щодо розсилок, які приводять клієнтів.

Енергія, драйв і позитив від спілкування з професіоналами-однодумцями.

Програма:

Модуль 1

- нативна реклама: як ефективно співпрацювати з медіа і цільовою аудиторією;- нативна реклама в медіа як новий контент-маркетинг: чому і як це працює;- інтереси вашого бізнесу vs. інтереси вашої цільової – як досягти першого, задовольнивше друге;- успішні і провальні кейси нативной реклами.

Модуль 2

- SEO (пошукова оптимізація) і управління репутацією в онлайні;- як проаналізувати конкурентів в мережі;- як сформувати контент план на основі пошукових запитів і оптимізувати статтю під ключові слова;- репутаційне чистилище: як створити бажану репутацію компанії в онлайн-просторі. Модуль 3

- створення відео і тематична стратегія для YouTube;- створення і оформлення каналу на YouTube. Сітка відео-матеріалів (регулярність, якість, формати). Оформлення відео і просування відео-матеріалів;- тренди на YouTube: що дивляться, а що ні;- як бути актуальним у своїй сфері контенту весь час. Модуль 4

- розсилки, які продають: ефективний email-маркетинг;- завдання розсилок в бізнесі;- чому більшість листів не продають;- оформлення розсилок: картинки, текст, автор, посилання, дизайн, текст.

Модуль 5

- історії, які повинна розповідати компанія-лідер;- як компанії або персоналії стати лідером думок у своїй сфері і навіщо це потрібно;- правила успішного сторітеллінга;- через які канали комунікувати і залучати аудиторію.

Аудиторія програми: керівники компаній і функціональних підрозділів, фахівці в сфері PR, маркетингу, бренд-менеджменту, продажів, всі, хто цікавиться новими віяннями в професії і готовий впроваджувати інновації в своїй компанії.

Тривалість: 5 днів (щодня з 16:00 до 19:00)

Вартість:

3900 грн. – при реєстрації до 26 червня4400 грн. – при реєстрації після 26 червня

При реєстрації 2 учасників від компанії – знижка 5%. При реєстрації 3 учасників – знижка 10%.

Деталі та реєстрація на сайті.

Місце: Європейська бізнес-асоціація (Андріївський узвіз, 1а), Лектори: Воронюк Антон , Фронощук Марія , Мельон Олена , Вартість: 3900–4400 грн, Організатори: Школа комунікацій Targenta

Реклама:

Головне сьогодні