Показ запису концерту Берлінського філармонічного оркестру

31 травня о 19:00 у просторі Plivka відбудеться показ запису концерту Берлінського філармонічного оркестру у рамках спільного с Goethe-Institutпроекту DigitalConcertHall. Цього разу слухачам пропонується яскраво танцювальний «Американський вечір» з диригентом Інго Метцмахером та піанистом П’єром-Лораном Емаром. Знаменитий піаніст зіграє свою партію у Симфонії №4 для фортепіано, оркестру та мішаного хору Чарльза Айвза – грандіозній та надскладній партитурі, яка була написана у 1901 році та є пророчою щодо розвитку симфонізму протягом всього XXстоліття.

Центральна ідея вечора – стирання межі між «серйозною» та «легковажною» музикою, запрошення у концертний зал тих стилів та жанрів, від яких традиційно відхрещувалася аристократична культура. Напевно, найвідоміший американський композитор Джордж Гершвін представлений «Кубинською увертюрою» (1932), яка заряджає філармонію енергією карибських ритмів. «Гершвін попрацював з елементами джазу таким чином, щоб впустити їх у концертний зал, - говорить Інго Метцмахер. – Але це не легковажний автор: він був другом Арнольда Шенберга, знав про всі нові музичні тенденції та був присутній на американській прем’єрі «Воццека» Альбана Берга».

ВІДЕО ДНЯ

На відміну від нього Джордж Антейл – рідко виконуваний американський автор, можливо, через те, що писав для нестандартних інструментальних складів. Його «Джаз-симфонія» (1955) – надзвичайно енергетична та іронічна музика, що складена з десятків коротких танцювальних фрагментів (кожен у своєму темпі та стилі).

Нарешті, Симфонічні танці з мюзиклу «Вестсайдська історія» Леонарда Бернстайна – це справжній шедевр оркестрування, демонстрація величезного колористичного потенціалу оркестру. Не зважаючи на успішну диригентську кар’єру, Бернстайн ніколи не виконував свої твори і не любив про них говорити. Тим не менш Симфонічні танці стали дуже популярними і без втручання їх автора – це твір, який впізнається з перших нот.

Вхід на подію вільний. Показу передуватиме вступне слово музикознавиці, кураторки проекту Любові Морозової.

Виконавці:

Диригент: Інго Метцмахер

Генеральний музичний директор Гамбурзької державної опери, головний диригент та мистецький керівник Берлінського німецького симфонічного оркестру та Нідерландської національної опери в Амстердамі. З 2016 року - інтендант KunstFestSpiele Herrenhausen в Ганновері.

Фортепіано: П’єр-Лоран Емар

Всесвітньо відомий піаніст, лауреат Музичної премії Ернста фон Сіменса (2017).

Оркестр Берлінської філармонії

Програма концерту:

Джордж Гершвін. Кубинська увертюра.

Чарльз Айвз. Симфонія №4 для фортепіано, оркестру і мішаного хору.

Джордж Антейл. Джаз-симфонія (версія 1955р.)

Леонард Бернстайн. Симфонічні танці з мюзиклу «Вестсайдська історія».

Місце: Plivka (вул. Васильківська, 1), Безкоштовно, Організатори: Ґете-Інститут (Goethe-Institut)

Реклама:

Головне сьогодні