Офісні ляді

53
15 квітня 2011

Працюючи у різноманітних офісах великих міст України, а особливо в столиці, яка завжди є концентратом всіляких суспільних явищ, з'явився новий прошарок, назва якому "офісні ляді". Це явище я спостерігаю уже майже 10 років...

Ні, я нікого не хочу образити. Так, я правильно і свідомо вживаю цей неологізм, що поєднав у собі два слова: леді та @ляді.

Отже, "Офісні ляді" - молоді люди, а надто жінки, віком від 20 до 40 років, які працюють в офісних приміщеннях на посадах молодшого та середнього рівня, мають вищу освіту та середній місячний дохід від $500 до $1000.

Реклама:

Основні робочі характеристики

Безініціативні робітники, що більшість робочого часу проводять в соціальних мережах, часто туповато посміхаються, особливо при розмові з керівництвом. Абсолютно не амбіційні. На роботу ходять аби себе показати та інших подивитись. Але дуже тримаються за свої місця, бо для офісних лядей дуже важливо, що вони працюють саме в офісі, а не на базарі, в магазині чи ресторані. До того ж чим більший імідж у компанії, чим більше про неї говорять, тим краще, бо тоді навіть зарплата не має великого значення.

Вільний час офісних лядей

Офісні ляді полюбляють ходити до клубів, кафе та пабів, де в колі собі подібних вони "знімають стрес після роботи" та знаходять одне одного для тісного спілкування. Іноді, ці особи відвідують курси іноземних мов, або школи водіїв, але цілі при тому незмінні, і вони не мають нічого спільного із прагненням самовдосконалитись, чи отримати нові навички, - це звичайний брак спілкування.

Портретні характеристики

Офісні ляді завжди при параді. Від них завжди несе парфумами, причому незалежно від статі.

Реклама:

Дівчата нафарбовані, із довгими кігтями на товстих пальцях із каблучками. Вони дуже намагаються дотримуватись у одязі "ділового стилю", але уяви не мають, що воно таке.

Хлопці - обов'язково в костюмах і краватках. Так, представники сильної половини населення теж входять до цього прошарку. І, нажаль, останнім часом їх стає все більше.

Особисті спостереження

Власне мені пощастило: на роботі я з офісними лядямі зустрічаюсь нечасто. Хоча і в журналістиці такі "особистості" трапляються. А от де вони справді дістають, так це у транспорті. Запхається отака лядь у вагон метро. На підборах, і тому невпевнено стоїть, і постійно на тебе падає. Тхне від неї сильним парфумом так, що відразу згадуєш те, навіщо їх колись створювали.

З моїм підвищеним сприйняттям запахів, я вам скажу, подорож перетворюється на "свято". Додайте ще гучний шум з навушників цієї самої ляді ... як кажуть в Одесі, картина маслом.

А ще, знаєте, цікаву подробицю помітила: у більшості офісних лядей жіночої статі дуже широкі зап'ястки і долоні. Не впевнена, але, здається, це говорить про клас походження: ці руки звикли до роботи.

Характеристика явища

Насправді, офісні ляді як прошарок суспільства з'явились дуже давно. Це сталось десь на початку масової урбанізації, коли прагнення працювати в чистому міському офісі стало мрією трохи не кожного школяра і школярки. Якоюсь мірою, цьому сприяла і велика кількість ВУЗів, що випускають безмежну кількість економістів та менеджерів.

І, на перший погляд, нічого поганого в цьому явищі немає. "Офісні ляді" збільшують, так званий, середній прошарок суспільства. Вони не заважають своїм більш амбіційним колегам робити кар'єру. Але... є але. Цей прошарок дедалі збільшується. (Подивіться на статистику наповнення бізнес-центрів.) Офісних працівників все більше, а економічний розвиток країни - все менше. Цікаво, до чого це все призведе?



Реклама: