Офісні ляді

38
15 квітня 2011

Працюючи у різноманітних офісах великих міст України, а особливо в столиці, яка завжди є концентратом всіляких суспільних явищ, з'явився новий прошарок, назва якому "офісні ляді". Це явище я спостерігаю уже майже 10 років...

Ні, я нікого не хочу образити. Так, я правильно і свідомо вживаю цей неологізм, що поєднав у собі два слова: леді та @ляді.

Отже, "Офісні ляді" - молоді люди, а надто жінки, віком від 20 до 40 років, які працюють в офісних приміщеннях на посадах молодшого та середнього рівня, мають вищу освіту та середній місячний дохід від $500 до $1000.

Основні робочі характеристики

Безініціативні робітники, що більшість робочого часу проводять в соціальних мережах, часто туповато посміхаються, особливо при розмові з керівництвом. Абсолютно не амбіційні. На роботу ходять аби себе показати та інших подивитись. Але дуже тримаються за свої місця, бо для офісних лядей дуже важливо, що вони працюють саме в офісі, а не на базарі, в магазині чи ресторані. До того ж чим більший імідж у компанії, чим більше про неї говорять, тим краще, бо тоді навіть зарплата не має великого значення.

Вільний час офісних лядей

Офісні ляді полюбляють ходити до клубів, кафе та пабів, де в колі собі подібних вони "знімають стрес після роботи" та знаходять одне одного для тісного спілкування. Іноді, ці особи відвідують курси іноземних мов, або школи водіїв, але цілі при тому незмінні, і вони не мають нічого спільного із прагненням самовдосконалитись, чи отримати нові навички, - це звичайний брак спілкування.

Портретні характеристики

Офісні ляді завжди при параді. Від них завжди несе парфумами, причому незалежно від статі.

Дівчата нафарбовані, із довгими кігтями на товстих пальцях із каблучками. Вони дуже намагаються дотримуватись у одязі "ділового стилю", але уяви не мають, що воно таке.

Хлопці - обов'язково в костюмах і краватках. Так, представники сильної половини населення теж входять до цього прошарку. І, нажаль, останнім часом їх стає все більше.

Особисті спостереження

Власне мені пощастило: на роботі я з офісними лядямі зустрічаюсь нечасто. Хоча і в журналістиці такі "особистості" трапляються. А от де вони справді дістають, так це у транспорті. Запхається отака лядь у вагон метро. На підборах, і тому невпевнено стоїть, і постійно на тебе падає. Тхне від неї сильним парфумом так, що відразу згадуєш те, навіщо їх колись створювали.

З моїм підвищеним сприйняттям запахів, я вам скажу, подорож перетворюється на "свято". Додайте ще гучний шум з навушників цієї самої ляді ... як кажуть в Одесі, картина маслом.

А ще, знаєте, цікаву подробицю помітила: у більшості офісних лядей жіночої статі дуже широкі зап'ястки і долоні. Не впевнена, але, здається, це говорить про клас походження: ці руки звикли до роботи.

Характеристика явища

Насправді, офісні ляді як прошарок суспільства з'явились дуже давно. Це сталось десь на початку масової урбанізації, коли прагнення працювати в чистому міському офісі стало мрією трохи не кожного школяра і школярки. Якоюсь мірою, цьому сприяла і велика кількість ВУЗів, що випускають безмежну кількість економістів та менеджерів.

І, на перший погляд, нічого поганого в цьому явищі немає. "Офісні ляді" збільшують, так званий, середній прошарок суспільства. Вони не заважають своїм більш амбіційним колегам робити кар'єру. Але... є але. Цей прошарок дедалі збільшується. (Подивіться на статистику наповнення бізнес-центрів.) Офісних працівників все більше, а економічний розвиток країни - все менше. Цікаво, до чого це все призведе?

powered by lun.ua