Тест

Тиберій Сільваші дав абстракції крила

Цього разу метр українського абстракціонізму представив публіці велетенські полотна, що іноді сягають завбільшки чотирьох метрів у довжину, і, звішуючись прямо зі стелі, розбивають простір галереї на "лабіринти".

Та це й недивно: Сільваші не раз приголомшував публіку незвичайними експозиціями і експериментами з поняттями "час-простір".

А ось що відразу здивує шанувальників його абстракцій, так це золотий колір, а точніше - дуже багато золотого. Крізь нього проступає синє, червоне, біле, чорне, жовте, фіолетове "пір'я" крил.

Спершу дивуєшся, але потім, блукаючи цими надзвичайними "лабіринтами", відчуваєш, що інакше не може й бути, бо це золото - трансцендентні промені. Так і згадуються фони стародавніх ікон. Та й на думку автора, його новий проект "можна співвіднести з візантизмом, Фаворським світлом, золотими банями церков Києва".

[B]Але задум художника має ще один, концептуальний підтекст: колір, що уособлює сакральність, водночас, є знаком гламурної культури епохи споживання.

Тому напередодні закриття експозиції гігантські "Крила" знімуть і поріжуть на квадрати-картини, лишивши їх розмаху і перетворивши на об'єкт "купівлі-продажу".

А весь процес трансформації "Крил", від створення до перетворення їх на розрізані шматки матеріалу, відзнімуть на плівку: від ґрунтовки до демонтажу, від таємничої святості до "масового споживання", від злету до падіння...

Всі фото автора