Пошуки нової себе від Олени Голець

13
20 жовтня 2009

Колекція весна-літо 2010 від Олени Голець досить однопланова по стилістиці, зауважєу сама дизайнерка.

А загальною концепцією показу став Великий шовковий шлях, завдяки якому стало можливим єднання Сходу, де виробляли найкращі шовкові тканини, і Заходу, де з цих матеріалів виготовлялись найкращі сукні від кутюр.

Дизайнер продемонструвала прекрасні жіночі жакети з розширеними плечами і класичні чоловічі піджаки з підкресленим торсом та звужені в талії.

В колекції багато виробів було зроблено способом муляжу, коли сукня не кроїться, а викладається прямо на манекені.

"Ми використали також дуже багато плісировок і гофре різноманітної ширини. Приємно те, що ми змогли втілити це в Україні", - тішиться Голець.

Родзинкою показу став формований корсет з коричневої шкіри.

 
До того ж Олена Голець - це єдиний дизайнер на Українському Тижні Моди, яка представила в своєму дефіле довгі вечірні сукні. "Я маю надію, що філософія вечірньої сукні не зміниться ніколи. Мої сукні зможуть носити справжні модниці".

"Вечірня сукня, смокінг і чоловічий костюм - це, на мою думку, три речі, які не підвладні моді," - відповідає Олена.

Взуття - це взагалі інтернаціональний досвід: "Ми придбали в Італії на найсерйознішій взуттєвій виставці найбожевільніші підбори. Потім привезли ці колодки в Бровари, що під Києвом, і вже там пошили таке модне взуття. І повірте, воно дуже якісне. Італійці пошили взуття значно гіршої якості".

 
Олена Голець повернулася на Український Тиждень Моди після певної перерви. Дизайнер каже, що під час "тайм-ауту" працювала над удосконаленням технологічного рівня виробів.

"Тепер ми виготовляємо чоловічі піджаки з прокладкою з кінського волосу. Так працюють лише найвизначніші світові бренди, які спеціалізуються виключно на виготовленні чоловічого одягу", - хвалиться і рекламує себе Голець.

 

Усі фото Жоржа Ентузіастова

Місце проведення показів: ТК |ACCO INTERNATIONAL



powered by lun.ua