Чоловіча мода від Віктора Анісімова: в окулярах та з книгою

За визначенням української модної премії Best Fashion Awards, "Кращий дизайнер чоловічого одягу" Віктор Анісімов представив нову колекцію у притаманній йому чорно-білій стилістиці, розбавленій вкрапленням ядовито-жовтого, сірого і коричнево-охристого.

Колекція, більшою мірою, розрахована на молодих мужчин. Але юний син Віктора, який цього року саме закінчує школу, не надто заглиблюється у творчість батька.

"Він живе у своєму світі, захоплюється технічними новинками і зовсім не читає книжок," - іронізує дизайнер.

Через те сумлінні "ботаніки" стали образом цієї колекції.

Під музику молодих англійських гуртів подіумом крокували юнаки з книжками під руку та букетами квітів, та їхні дівчата-подруги в окулярах.

Чоловікам Віктор одягнув берети і надвузькі брюки, а дівчат убрав наче школярок.

"Мої друзі звинувачують мене, що я пропагандую "підарську" моду. Хоча я і сам розумію, що деколи виглядаю зовсім нетрадиційно. Але мені цікаво саме так!" - виправдовується дизайнер з Донецька. "Тож і в цій колекції навряд чи хтось помітить великий відсоток широких брюк."

"Я прагну космополітизму в моді і не використовую народні мотиви, як Каравай або Пустовіт. Але кожен іде своїм шляхом!" - пояснив бешкетник української моди.

"Насправді, на подіумі має бути театральна історія. Все неначе перебільшене. А от після показу, вже для продажу, занадто вузькі брюки треба розширювати, а занадто широкі - звужувати," - ділиться творчими секретами Віктор.

Дизайнер називає свою колекцію "комерційним проектом" і постійно повторює, що прагне знизити ціну на вироби максимально, щоб мати змогу виробляти одяг для масових продажів.

Нинішня колекція, за словами Анісімова, повністю розтиражована на українських фабриках. Куртка, за обіцянками Віктора, коштуватиме орієнтовно 900-1000 грн., футболка - 200 грн., брюки - близько 500 грн.

"Ми прагнемо почати процес створення моди по нормальній ціні. Ідея в тому, щоб весь процес створення одягу від закупки тканин і до кінцевого продукту втілити в Україні. Тоді ці речі будуть на виході коштувати адекватних грошей," - боротьба за доступні ціни на дизайнерські речі не полишає Анісімова вже декілька сезонів поспіль.

Роби, що мусиш - і будь, що буде! - слоган донецького дизайнера.

Реклама:

Головне сьогодні