"Кубізм" Світлани Бевзи та урбанізація Ірини Красильникової

Кошикове переплетення - основна фішка нової колекції Світлани Бевзи. На запитання, як же модельєрка не заплуталась у цих квадратиках тканини, поки виготовляла сукні, Світлана втаємничено відповіла: "Проста математика. Все було відмічено і пронумеровано."

Крім того, в колекції використано ручне плетіння та кольорове валяння. Натурального хутра Світлана принципово не використовувала взагалі.

Окрім білого і чорного, Бевза взяла на озброєння модний серед агресивних кольорів наступного сезону - червоний. Його вона застосувала навіть на підошві свого дизайнерського взуття, чим ніяк не перевершила іноземних колег-взуттєвиків.

Тут і далі - колекція Світлани Бевзи. Усі фото Артема Жавроцького

"Червона підошва була чесно і свідомо мною запланована в даній колекції!" - резюмувала дизайнер хвилю бурхливого обговорення теми червоних підошов.

Молода дизайнерка встигла представити дану колекцію в основному графіку Лондонського Тижня Моди, і навіть поспілкуватися з деякими іноземними байєрами: "Це виявилось не так складно, як я думала до поїздки туди."

Навіть в розмові вона постійно використовує англійські слова для пояснення власних думок - ще не відійшла від закордонної поїздки.

А ще Світлана сповідує антифілософію Коко Шанель і пропонує як обов'язкову одиницю в гардеробі кожної жінки Маленьку Білу Сукню. "Біла сукня - це лейтмотив мого бренду. Білий колір поглинає всі інші кольори і створює відчуття легкості. А те, що білий колір підходить лише для вечірнього вбрання - вже не стереотип", - пояснює красномовна дизайнерка.

Дизайнер Ірина Красильникова захопилась новим екологічним "сенсом життя", тому й колекція виглядала творчо відірвано від попередніх. "Сукні як будівлі" - нова дизайнерська філософія: монументальні строї чорного кольору, переобтяжені, позбавлені легкості. Яскравими плямами виглядав тепло-рудий трикотаж і вовна.

Тут і далі - колекція Ірини Красильникової

Об'єднало двох дизайнерів креативне вирішення зачісок. Бевза використала тонкі контрастні прядки червоного і білого волосся, а Красильникова причепила на голови руді пасма-конеколони. Обидві вирішили зачесати волосся у тугий вузол.

Молодий дизайнер спеціалізується на комбідресах-корсетах, але їх була всього парочка. Інші моделі були не такі складні чи пропрацьовані, як цього хотілось очікувати від Ірини. Хоча дизайнер наголошує, що в колекції присутня багатофактурність.

Зате можна було побачити вельми достойні чоловічі виходи, з чим її колега Світлана Бевза ніколи навіть не експериментувала.

Останній вихід Ірина Красильникова благородно присвятила втіленню життєвої мрії жінки, що має шість дітей, стати моделлю і хоча б раз у житті пройтись подіумом. До слова, її чорна сукня була з найкращих з усієї не надто сильної колекції Ірини Красильникової.

Усі фото Артема Жавроцького

Місце проведення - "Мистецький Арсенал", м. Київ, вул. Лаврська, 12-14

Читайте також репортаж на сайті TabloID: Льовочкін на Fashion Week милувався фантазіями дружини

Реклама:

Головне сьогодні