День спецефектів на українському подіумі

14
17 березня 2012
Колекція Олени Буреніної. Тут і далі фото Дмитра Ларіна
Колекція Артема Климчука
Колекція Федіра Возіанова

Дизайнер Артем Климчук зі старту дефіле напустив туману на подіум в прямому сенсі. Пам’ятаючи тріумфальний показ минулого сезону з довгими сукнями та вінками з квітів, що прийшлися до вподоби українським селебрітіс, від цієї колекції чекали не менш феєричного шоу.

Климчук продовжив трагічно-символічну тему, розпочату в попередньому сезоні. Але щось лаконічно-армійське було цього вечора: моделі буквально крокували подіумом – таким серйозним виглядав показ.

 

Образи створювали: "хвостаті" сорочки і плаття, вкраплення багряного кольору, мушкетерські рукавички та широкі штани з військовими чоботами. В притаманному для Климчука дусі виглядав грубий трикотаж та бахрома з дрібного каміння.

Нинішня колекція вийшла практична та утилітарна, а чоловічі образи, хоч їх і було в меншості, вдаліші за грубі жіночі наряди.

Несамовита дизайнерка Олена Буреніна розпочала з того, що розфарбувала моделям пальці рук нафтяно-чорною фарбою, імітуючи рукавички, а закінчила імпровізований перформанс писаниною на підлозі.

 

Колекція пронизана "воронячою" темою: з пір’ям на пальцях, воронами на плечі та гігантських кігтями, що стирчать з-за спини.

Плетені комбінезони та жилети з високими комірами, кардигани з грубого трикотажу, куртки і легінси зі шкіряними вставками: колекція майже повністю чорна. Хоча дизайнери майже всі наперебій демонструють чорні колекції, похмурі барви не властиві творчості Олени. Але дизайнерка чомусь жодним чином не пов’язує особисте захоплення чорним кольором із загальним трендом.

 

Шкіряні курточки чи не вперше запропоновані цього модного тижня саме Буреніною: інші дизайнери головним чином захопились пальтово-шубною тематикою.

"Такий одяг можна вдягати і в метро, і в маршрутку," – розповідає Олена.

 

А от чи буде він доступним для широкого загалу – питання для українського дизайнера складне. Тож дівчина запрошує всіх до свого ательє це перевіряти. Між тим вона нарешті успішно вийшла на європейський ринок зі своїм креативно-концептуальним одягом.

Коли арена дійства моди була відмита від Буренінського спектаклю з малярством, скромному дизайнеру Федору Возіанову залишалося лаконічно та без зайвих заглиблень у складну образність показати безперечно найуспішнішу колекцію цього дня, якщо не всього весняного тижня.

Варто відмітити чіткий добротний крій та майстерне пошиття виробів – від них ще з подіуму віє якістю та самодостатністю. Одяг не кричить про себе, а скромно відвойовує загальну прихильність.

 

Крім того, Федір пішов на рішучий експеримент з кольором. Дизайнер вдало поєднав одразу декілька відтінків в одному наряді. І це миттю припало до серця спраглій на кольорові строї публіці.

"Нова колекція – це не колекція об’ємів, а колекція силуетів і кольорів", – саме так її визначає автор.

Нагадаємо, що Федір у розкрутці свого бренду йде нетрадиційним шляхом. Дизайнер вважає, що лише після підкорення європейського модного ринку можна стати популярним на батьківщині.

Також свою нову колекцію цього дня представив дизайнер Володимир Подолян, який відзначився власним "спецефектом": грандіозним світловим шоу.

Читайте також на ТабоID UFW: Дружини Льовочкіна і Жеваго рятували тусовку

 

powered by lun.ua