Київський показ Маріоса Шваба. Фото

18
22 березня 2013

В столиці не припиняється модний марафон. На зміну Українському Тижню Моди приходить Mercedes-Benz Kiev Fashion Days – модна столична подія з майже неперекладною назвою, що окрім сезонних показів колекцій одягу об’єднує ще декілька проектів та орієнтована переважно на молоду прогресивну аудиторію.

Цього сезону організатори на чолі з енергійною Дарією Шаповаловою перевершили всі сподівання, запросивши на "фешн дейс" одразу трьох іноземних дизайнерів. Відкривати модне дійство випало одному з найперспективніших британських дизайнерів, постійному учаснику Лондонського тижня моди – Маріосу Швабу. 

Маріос Шваб (Marios Schwab) народився у Греції, і не дивлячись на дитячу мрію стати балетним танцівником, здобув дизайнерську освіту у славетному Central Saint Martins College of Art and Design, серед випускників якого легендарний Александр Макквін (Alexander McQueen) та скандальний Джон Гальяно (John Galliano). Дизайнер випускає колекції під власним брендом з 2005 року, а вже 2006 дебютує на Лондонському тижні моди. З тої пори в його доробку низка престижних нагород, серед яких звання "Кращого молодого дизайнера року Британії".

Серед його клієнток такі знаменитості, як Кейт Мосс (Kate Moss), Кайлі Міноуг (Kylie Minogue), Сара Джессіка Паркер (Sarah Jessica Parker), Хлоя Севіньї (Chloe Sevigny). Тим не менше, Маріос цим не чваниться і впевнений, що "побачити незнайому дівчину в моїй сукні чи не приємніше, ніж побачити в ній знаменитість."

Маріоса Шваба люблять за його вміння працювати з формами, лаконічний дизайн. Особливо до смаку його вишукані вечірні сукні, які зажили дизайнерові неабиякої слави, але й створили навколо нього певний стереотип.

"Я думаю, що сукня робить жінку більш натхненною, допомагає жити їй у світі фантазій. Жінки намагаються створювати драматичніші образи, вдягнути щось, що змінить їх внутрішні відчуття," – вважає британський дизайнер.

Сьогодні 35-річний дизайнер не лише всіляко розширює географію своїх продажів, влаштовуючи "виїзні дефіле", подібно до київського, але й активно співпрацює з іншими брендами над створенням капсульних колекцій. 

 

Маріос Шваб привіз до Києва свою крайню колекцію осінь/зима 2013-2014, представлену нещодавно на Лондонському тижні моди. Під час візиту до Києва дизайнер зауважив: "Важливо знаходити нові території і показувати людям, що відбувається в Лондоні, кидати виклик локальним тижням моди, котрі не завжди мають доступ до міжнародних дизайнерів."

Варто зазначити, що одяг від Маріоса Шваба три роки тому продавався в одному з українських мультибрендових магазинів, але тепер дизайнер сподівається на нову співпрацю, і, можливо, вишуканий закритий показ з відповідними гостями цьому сприятиме.

Особисто для дизайнера це перші відвідини Києва. Як належить, Маріосу дуже сподобалось місто та гостинний прийом. Він не одноразово із захопленням розповідав про красу української столиці і виняткову вроду українських дівчат. 

Показ іменитого дизайнера було вирішено проводити в камерній обстановці однієї зі столичних художніх галерей. Невелике приміщення із змонтованою глядацькою залою заледве вмістило всіх охочих поглянути на творіння закордонного майстра.

 

Запрошення на показ розійшлися "серед своїх". Чи не вперше за всю історію проведення подібних заходів в Україні на показ зібралось здебільшого вузьке коло модних інсайдерів: дизайнерів, стилістів, редакторів модного глянцю з командами і модна нині течія it-girls. Були помічені і вітчизняні байєри. Дарья Шаповалова пояснює це просто: "Ми намагаємося зробити подію більш професійною. В принципі, всі покази світової модної індустрії проводяться для професіоналів – це байєри, преса, улюблені клієнти."

Як і обіцяли організатори, через камерність показу медійних облич і селебрітіз у залі було на пальцях однієї руки. Зате вдосталь набігло модних симпатиків: творчої молоді і спраглих за враженнями фешн-блогерів. 

Тиснява, довге і млосне очікування дефіле себе цілком виправдали. Показ Маріоса став ковтком свіжого повітря для української фешн-спільноти. І не зважаючи на те, що колекція демонструється не вперше, в київських стінах вона виглядала по-особливому яскраво, вишукано, доречно.

Маріос дивовижно вміє "виліплювати" жіночі форми, має тонке відчуття фактур і створює одяг і вишуканий, і лаконічний водночас. Дизайнер чудово вправляється у руйнуванні модних штампів: важкий оксамит зовсім не обтяжує статуру, блиск каміння і леліток виглядає доладно і лаконічно, а прозорі гіпюри та сітка загортають тіло в закриті, майже пуританські шати.

 

Мереживно-каліграфічна колекція з художньою естетикою середньовіччя в буквальному сенсі "прошнурована" орієнтальною вишивкою та аплікаціями. Вона сповнена гіпюру, оксамитів і блискучого шовку, які роблять із жінки справжню царицю. Були серед продемонстрованого і славнозвісні вечірні сукні, зшиті з декількох шарів напівпрозорої і майже невагомої тканини. На тендітних українських дівчатках одяг британця сидів як влитий. 

У подальшому українських модників очікують ще три дні модного фесту, в які поряд з українськими молодими прогресивними дизайнерами покажуть свої нові колекції ще два закордонних гостя. Одним з найбільш інтригуючих показів стане презентація британського дизайнера-парикмахера Чарлі ле Мінду (Charlie Le Mindu) з колекцією, презентованою на Паризькому тижні високої моди. А завершить модний вікенд дефіле від відомого італійського бренду Costume National, на якому, як обіцяють організатори, буде присутній сам засновник марки – Енніо Капаза (Ennio Capasa).

powered by lun.ua