Караванська підкорює Нью-Йорк поролоном, а Київ - військовою романтикою

Можливо, прозвучить дещо банально, але Оксана Караванська голосно заявила, що присвятила нову колекцію одягу українській повстанській армії.

Вибір теми зовсім не був випадковим. За словами дизайнера, наступної осені повернеться в моду стиль мілітарі, а вибір основою для колекції УПА - це вже певною мірою особисте ставлення.

У новій колекції використано звичні для дизайнера вовну, мохер, мереживо, об'ємну ручну в'язку, неткану вовну, а також плащові тканини та синтетичний поролон. Гра фактур в колекції свідчить, за тлумаченням дизайнера, про пошуки ідеалу через боротьбу суперечностей.

Не обійшла увагою дизайнерка і чоловічу аудиторію, створивши декілька ключових базових костюмів для сильної статі.

Беззаперечним must have нової колекції дизайнер вважає пальта сіруватих з переходом у чорний відтінків, шоколадного кольору та яскраво-червоні пальта кольору бургунді, в яких поєднує декілька фактур та ручну в'язку.

РЕКЛАМА:

Але чомусь армія дівчат-вояків від Караванської вийшла занадто вже розкутою. Були тут і надміру короткі спідниці, і прозорі кашеміри, і вбрання непристойно яскравого червоного кольору.

Караванська на такі закиди лише шаріється і скромно відповідає: "Наша військова дівчина романтична. В цьому власне і є її основна життєва задача. Жінка завжди залишається жінкою: вона може носити довгу спідницю або, як в нашому випадку, коротку".

З такою мілітарисько-шиковою колекцією Караванська вже встигла відвідати Нью-Йоркський Тиждень Моди, результатами якого залишилась дуже задоволена. Деякі елементи одягу з колекції, як зізнається дизайнер, навіть не повернулись до Києва на показ.

Родзинкою колекції Оксани Караванської стали незвичайні синтетичні матеріали. "Це не поролон навіть. Це такий вспінений матеріал, тотожний з тим, що використовують водолази. Він припав нам до душі завдяки своїй м'якості та пластичності. І несподівано вразив американську публіку!", - поділилась Караванська.

"Такий матеріал дає можливість моделі жити своїм життям поза фігурою жінки, і це виявилось найважливішою фішкою в нашій нью-йоркській колекції. Тож саме цей тренд від Караванської вже можна вважати світовим", - вихваляється львівська дизайнерка.

У рамках нинішньої колекції Караванська спробувала створити окрему лінію джинсів повністю українського виробництва, і вже восени обіцяє представити у бутіках та шоурумах обширну джинсову лінійку з лейблом "Зроблено в Україні".

Реклама:

Головне сьогодні