Подарунок на будь-яке свято: три історії українських хендмейдерів

Подарунок на будь-яке свято: три історії українських хендмейдерів

Інтернет-магазини з виробами ручної роботи стають дедалі популярнішими.

Будь-які свята дозволять відмінно заробити на хендмейді, головне правильно підготуватися.

Тож що купують українці перед святами, розповідають майстри та дизайнери.

МОДА НА ЛИСТІВКИ

Зараз ці милі паперові листівки замовляють як для рідних та коханих, так і для партнерів із-за кордону.

ВІДЕО ДНЯ

П’ять років тому Олександра Білозерцева створила власний бренд "Поштальня", щоб робити різну поліграфію, постери й блокноти, проте саме листівки з символічною пташкою з конвертом у дзьобі стали головним напрямом проекту.

П’ять років тому Олександра Білозерцева створила власний бренд "Поштальня"

– Я захоплювалася фотографією, вивчала програми з обробки фото, – розповідає Олександра.

А потім відкрила для себе фотошоп з його різними шарами та пензлями.

Так з'явилися мої перші колажі та ілюстрації, які потім я вирішила матеріалізувати.

Для дизайнерки поліграфія та фотографія пов'язані нерозривно. Тому в листівках Олександра використовує також й свої фотографії. Наприклад, у серії From Odessa with love або на обкладинках блокнотів з видами Карпат.

Зима та початок весни – запальний сезон для Олександри. Щоденні походи в друкарню і на пошту, раптові замовлення, які "потрібні на вчора", тримають у тонусі.

– Напередодні свят навантаження зростає, але це здорово і в кайф.

Особливо, коли я все відправлю і з почуттям виконаного обов'язку нарешті сідаю щось перекусити, – сміється Олександра.

Дарувати листівки зараз модно

Щоб задовольнити попит у "високий сезон" Олександра заздалегідь готує найпопулярніші позиції – серед них стильні листівки в чорно-біло-золотій гамі, або з цвітом бавовни чи мандаринками.

Але буває і не вгадаєш, коли раптом замовляють тираж якоїсь старої забутої листівки, – розповідає дизайнерка.

Та в старих колекціях завжди можна знайти щось цікаве. Тож завдяки їм я ловлю святковий настрій.

Подаруйте картинку, оформлену на папері

Так, напередодні 2019 року, одна з IT-компаній Києва замовила в дизайнерки цілу партію різдвяних листівок.

Я подумала, що то для своїх співробітників, але виявилось, що вони розлетяться по всій Європі клієнтам та партнерам компанії! Уявляєте? – радіє Олександра.

Для мене ще досі незвично, що придуману в моїй голові картинку, оформлену на папері, побачать і будуть тримати в руках люди з країн, в яких я навіть не була.

ДЕРЕВ’ЯНИЙ ДЕКОР

Дерев’яний декор зараз в тренді. Дизайнерські полиці, вішачки для одягу, годинники, таці для сніданку в ліжку, посуд – їми все частіше прикрашають оселю, створюючи затишок вдома.

За даними платформи авторських товарів Crafta.ua, вироби з дерева входять в ТОП-5 популярних хендмейд-товарів, що купують українці в онлайні.

Найчастіше замовляють прикраси, вироби зі шкіри, товари для дому, а напередодні Дня всіх закоханих та весняних свят – білизну, ювелірні прикраси, композиції з сукулентів (флораріуми).

Вироби з дерева входять в ТОП-5 популярних хендмейд-товарів

В’ячеслав Мельник захоплюється "деревом" вже давно. Якось під Новий Рік, чотири роки тому, йому прийшла ідея власноруч виготовляти різноманітні товари.

Ми дуже любимо дерево та вироби з нього, адже вони природні, екологічні та дуже стильні, розповідає майстер.

Кожен шматочок деревини є особливим та неповторним. В нього є свій характер та врода. Деревину треба любити й розуміти, тоді вона покаже всю свою красу.

Разом з дружиною В’ячеслав створив майстерню Sofimax. Серед популярних виробів майстра – різьблені набори з ялинкових прикрас, святкові листівки з гравіюванням, весільні сувеніри, розвивальні іграшки для дітей тощо.

До свят ми постійно розробляємо нові види продукції, дизайни іграшок, листівок, коробок та всіляких товарів для корпоративних подарунків, розповідає В’ячеслав.

Досить часто нові дизайни та ідеї ми створюємо разом з клієнтами, перетворюючи їхні бажання на дійсність.

Часто нові дизайни та ідеї створюються разом з клієнтами

Так, десь 3 роки тому в новорічну моду увійшли ажурні дерев’яні прикраси на ялинку. Різьблені сніжинки, рукавички, сніговички, хатинки та, звичайно, символи року – б’ють рекорди з продажів.

Тож підготовку до зимових свят хендмейдери розпочинають ще в серпні-вересні – шукають нові дизайни, концепти, закуповують матеріал.

За словами майстра, перед святами завантаженість збільшується в 3-4 рази.

Без правильного планування дуже важко витримати темп, щоб і замовлення вчасно відвантажувались і вистачало часу для відпочинку та сім’ї, додає В’ячеслав.

Разом із клієнтами виробники проживають всі свята

Кожне з замовлень у майстерні – цікаве та пам’ятне, адже створене, щоб розповісти історію родини.

Разом з клієнтами ми проживаємо всі свята, визначні події їхнього життя, – розповідає В’ячеслав.

Приємно, коли люди діляться словами вдячності, гарним настроєм, побажаннями та заряджають нас позитивом і бажанням творити далі!

СВЯТКОВІ КОМПОЗИЦІЇ

Фінансист за освітою, Аліна Мельник створює вінки, композиції на святковий стіл, а також дивовижні квіткові прикраси для волосся та інтер’єрні композиції.

Я мала і маю більше справу з цифрами та коштами, а творчість почалась з вільного від роботи часу.

Спочатку була вишивка шовковими стрічками, потім якось само собою переросла в роботу зі штучних квітів.

Аліна створює дивовижні квіткові прикраси для волосся

Почавши з хобі, Аліна стала власницею інтернет-магазину та реального магазину з декору та штучних квітів.

Різдвяний час та весна є надзвичайно важливими з погляду продажів. , – коментує майстриня.

Аліна постійно стежить за трендами в декорі. Так, цього року замість традиційних зелено-червоних вінків та прикрас, в моду увійшли вінки із сухоцвітом, дерев’яними іграшками, горіхами, паличками кориці та навіть свіжими яблуками.

А вже весною в тренді будуть – композиції до великоднього столу з інтер'єрних квітів, гілочок лози та шкаралупою перепелиних яєць.

В моді вінки та квіткові композиції

Перед святами покупці завалюють магазини замовленнями, тож доводиться працювати до ночі, а той до ранку.

Вже під кінець року я отримала замовлення, коли за три дні потрібно було виготовити 35 кульок з ягодами калини в снігу.

Не заснути та все зробити вчасно мені допомагали міцна кава та фільми жахів, — сміється майстриня.

Проте свята то дива, а я допомагаю їх втілити.

ПОРАДИ ЕКСПЕРТА

Керівник Crafta.ua Ольга Костюк розповідає, що українці підхопили тренд на еко-подарунки, виготовлені із натуральних матеріалів та сировини.

Дерев'яний декор для дому, косметика на основі рослинних компонентів та масел, солодощі із сухофруктів без цукру, вироби з тканини для дому та побуту дуже швидко стали популярними серед покупців, – коментує Ольга.

Хендмейдери, які працюють в цих напрямках, ретельно обирають інгредієнти та матеріали, адже саме якість та безпека від користування – найголовніші для покупців.

Щоб зацікавити покупців експерт рекомендує стежити за трендами. В цьому можуть допомогти такі ресурси як – Pinterest, Instagram та Crafta.

Незмінним попитом користуються шкіряні гаманці і сумки, дерев'яні блокноти з гравіюванням.

Незмінним попитом користуються дерев'яні блокноти з гравіюванням

На 14 лютого і 8 березня найбільше замовляють солодкі подарунки – авторські цукерки, розписні пряники у вигляді сердечок та авторські прикраси і аксесуари – браслети, сережки, кулони з живими квітами в ювелірній смолі.

Якщо ви саме задумалися над подарунком до Дня всіх закоханих, то радимо переглянути також нашу добірку.

Натхнення та гарних свят!

Лілія Овчиннікова, спеціально для УП.Життя

Вас також може зацікавити:

День Святого Валентина: подарунки для будь-яких закоханих пар

7 подарунків для батьків, які спростять їм життя з дитиною

11 теплих подарунків для людей, яким завжди холодно

Крім тюльпанів і парфумів: 10 неочевидних подарунків до Дня матері

Реклама:

Головне сьогодні