Українська правда

Повторять успіх "Барбенгеймера"? Вихід у прокат "Гладіатора ІІ" та "Чародійки" породив новий мем

- 25 листопада, 17:09

Наприкінці минулого тижня екранізація бродвейського мюзиклу "Wicked: Чародійка" та історичний епік "Гладіатор ІІ" Рідлі Скотта разом вийшли на американському ринку. Це породило новий мем, який порівнюють з минулорічним феноменом "Барбенгеймера" – від поєднання в прокаті двох блокбастерів: "Оппенгеймер" та "Барбі".

Читайте УП.Культура в Telegram i WhatsApp!

За даними видання Deadline, два найочікуваніших фільми цього року за минулий вікенд заробили разом 205 млн доларів. Загалом покази цих стрічок відвідали 12 мільйонів людей, що становить 81% від загальної кількості відвідувачів за вихідні.

Якщо оцінювати касові збори "Wicked: Чародійки" та "Гладіатора ІІ" окремо, то перший фільм заробив в американському прокаті 114 млн доларів, і ще 50,2 млн доларів – у міжнародному. Другий заробив у США 55,5 млн доларів. У міжнародному прокаті стрічка Скотта знаходиться вже два тижні: за перший вона зібрала 87 млн доларів, в другий додала ще 78,5 млн доларів. 

Новий "Барбенгеймер"?

Паралельний вихід у прокат двох популярних стрічок може повторити минулорічний мем, що переріс у культурний феномен. Тоді у липні 2023 року кінотеатри водночас випустили стрічки "Барбі" та "Оппенгеймер" – так народився мем "Барбенгеймер". Крім усього іншого, він сприяв ще більшій популярності обох стрічок: спонукав глядачів піти на обидва фільми, а не обирати між ними. Тож в результаті вони збільшили касові збори один одного: разом "Барбі" та "Оппенгеймер" заробили 2,4 млрд доларів у прокаті.

Перші меми на тему спільного прокату "Wicked: Чародійка" та "Гладіатора ІІ" почали з'являтися ще влітку цього року, коли були оголошені дати прокату. "Хоча "Барбенгеймер", ймовірно, є феноменом, який ніколи не повториться, схоже, що наприкінці року існує потенціал для схожої тенденції. Після того, як Universal перенесла дату прем'єри фільму "Wicked: Чародійка" на 22 листопада, на той самий день, коли виходить "Гладіатор ІІ", дистрибутором якого є Paramount, користувачі соціальних мереж вже з захопленням чекають на потенційну подвійну прем'єру", – писало у липні видання Spoiler.

Створений фанатами постер нового кіно-мему "Glicked"

В очікуванні подвійної прем'єри для імовірного нового феномену почали вигадувати назви: були, приміром, варіанти "Wickiator", "Wadiator", "Gladwick" чи "Gladicked".

"Glicked" трохи легше вимовляти. Я думаю, що ми всі повинні об'єднатися навколо "Glicked", – цитує слова актора Фреда Хехінгера з нью-йоркського показу фільму "Гладіатор II" ABC.

Як і у випадку з "Барбенгеймером", фан-арт "Чародійки" та другого "Гладіатора" кардинально різниться: один – рожевий, яскравий, у блискітках, інший – з кров'ю, піском та бійнею. Втім, як і минулого разу, це не заважає створенню тематичних мемів.

"Замість того, щоб конкурувати, я думаю, що вони ведуть розмову. Кіноіндустрія потребує допінгу. Ці фільми зробили це минулого року. Ми сподіваємося зробити це цьогоріч", – заявив зірка фільму "Гладіатор II" Пол Мескаль.

Створений фанатами постер нового кіно-мему "Glicked"

Кінотеатри також переконані, що минулорічний феномен може повторитися знову. "Конкуренція – це добре для ринку. Це добре для споживачів. Одночасний вихід двох чудових фільмів – це просто мультиплікативний ефект", – переконаний президент і генеральний директор Національної асоціації власників кінотеатрів Майкл О'Лірі.