Увага до деталей Ірини Каравай та мінімалізм від Анни Бублик

Показ Ірини Каравай - серед найочікуваніших на Тижні Моди. Її одяг не схожий на творчість інших дизайнерів своєю легкістю та особливим ставленням до етнічних мотивів.

Недивлячись на обрану тему природи, що знайшла свій прояв у матеріалах, кольорах, формах та аксесуарах, Ірина Каравай не злякалася використати в літній колекції наступного сезону яскраві барви. І це засвідчив уже перший вихід - у червоному.

Серед представлених нарядів - багато у діловому стилі і так званій комбінації білий верх/чорний низ, сукні-пальто, спідниці-брюки, легкі топи і цупкі корсети, а також сукні до долу.

Лауреатка Української модної премії в номінації "Аксесуари" навіть розписала взуття для подіуму.

"Складно відслідкувати все, що було в колекції. На її підготовку ми приділили більше часу, ніж зазвичай", - розповідає дизайнер.

"У колекції багато всього: є і базові речі, і складні; але при цьому нам важливо було створити цілісну картинку. Хоча там багато і комерційних речей", - додає Ірина.

Не обійшла увагою Каравай і екологічну тематику. Спеціально для показу було замовлено декілька пар окулярів у дерев'яній оправі. Ідея так припала до смаку клієнткам дому, що Ірина вже склала довжелезний лист-очікування саме на цей аксесуар.

Приголомшлива попередня колекція дизайнера наробила багато галасу після Російського Тижня Моди, де була представлена, і досі доволі успішно продається у сусідній країні.

Тому нинішню колекцію Ірина не має наміру вивозити на оглядини до Москви, а воліє радше змінити пріоритети. Тим паче, що в її творчому житті розпочалися часи освоєння Америки.

На закиди з приводу того, що через велике нагромадження деталей колекція втратила єдину вузьку концепцію, Каравай, не роздумуючи, відповідає: "Просто тема колекції більш широка!".

А хто навпаки хотів поставити свою роботу над літньою колекцією в строгі рамки, так це Анна Бублик.

"Мені хотілось попрацювати в рамках", - так пояснює Ірина свою співпрацю зі спонсорами під час підготовки колекції. Хоча якраз Анні Бублик не звикати працювати під егідою відомих брендів.

До того ж дизайнер обрала своїм творчим кредо мінімалізм і лаконічність. Мінімалізм від Бублик - лаконічний крій, обтягуючий трикотаж, глянцева шкіра, плечові накладки поверх виробу, плісе і драпіровки, татриколірні клатчі як аксесуар.

Кольорова гама колекції - чорний і білий, підкреслені яскравими вкрапленнями рожевого, блакитного, зеленого і помаранчевого кольору. Зовсім у корпоративних спонсорських кольорах.

Анна Бублик не має наміру показувати цю колекцію на інших світових подіумах і воліє зосередити роботу в Україні. "Ми так активно працюємо на вітчизняному ринку, що нам доведеться одразу тиражувати представлену колекцію, щоб встигнути вчасно заповнити магазини", - розхвалила свою торгівельну марку Анна Бублик.

Реклама:

Головне сьогодні