Лікарі порадили вагітним не пити із пластику і не куховарити у мікрохвильовій печі

— 15 жовтня 2013, 13:01

Тепер майбутнім матусям доведеться уникати консервів, їжі "із мікрохвильовки" і пластикових пляшок, залишених на деякий час на сонці.

Дослідження показали, що деякі хімічні речовини, які при цьому виділяються (бісфенол), можуть збільшити ризик викидня на 80%, повідомляє The Telegraph.

Утім, це стосується не лише жінок. Ті чоловіки, які наразі "працюють" над потомством, мають уникати тих самих продуктів, бо знайдені речовини знижують чоловічу фертильність на 20%.

Нове дослідження Стенфордського університету припускає, що високий рівень контакту з хімічними речовинами, які можна знайти у багатьох пластмасових виробах, можуть призвести до втрати плоду.

Вчені також стверджують, що, безумовно, уникнути контакту з речовиною, яка використовується, зокрема, в пластикових упаковках, консервованих продуктах і квитанціях касового апарату, неможливо. Але необхідно зменшити "зустрічі" з ними.

Так, вагітним жінкам вчені порекомендували уникати приготування і розігрівання їжі у пластикових контейнерах, адже витік хімічних речовин відбувається набагато швидше при підвищенні температури. Вони також порадили не залишати пластикові пляшки на сонці.

Раніше, Королівський коледж акушерів і гінекологів надавав консультації і заявляв, що вагітні жінки повинні перестрахуватися і спробувати обмежити вплив багатьох хімічних речовин, виявлених при створенні пластмас. На думку науковців, мають пройти роки, перш ніж буде можливість правильно оцінити ризики впливу.

Дослідження, в якому взяли участь 114 вагітних жінок показало, що ті, хто у крові мав хімічну сполуку, про яку йшлося вище, мали на 80% більше ризику втратити дитину. Досліджувана група жінок мала в анамнезі викидні і труднощі із зачаттям.

"Такі жінки, особливо мають уникати контакту з продуктами, що містять бісфенол, наскільки це можливо", - каже провідний дослідник та ендокринолог Стенфордського університету лікар Рут Лахі.

Інші вагітні жінки повинні приймати основні кроки, щоб обмежити їх вплив.

Реклама:

Головне сьогодні