Виробників газованих напоїв США не змушуватимуть говорити про шкоду

— 20 вересня 2017, 18:00

Суд у Каліфорнії скасував обов'язок виробників солодких газованих напоїв вказувати, що вони можуть бути шкідливими для здоров'я.

Фото nito103/Depositphotos

У 2015 році суд у Сан-Франциско визначив, що компанії повинні вказувати у промо-кампаніях, що надмірне споживання солодких газованих напоїв може "спричинювати ожиріння, діабет і карієс".

Об’єднання American Beverage Industry Association, до якої входять виробники Coca-Cola, Dr Pepper та Pepsi подали апеляцію, щоб скасувати рішення суду.

[L]Апеляційний суд виніс рішення про те, що застереження у рекламі може вводити в оману споживачів.

Воно може схиляти до думки, що солодкі напої більш ризиковані для здоров'я, ніж власне солодощі.

"Таке рішення засвідчило нашу позицію, що зобов'язання вказувати на шкідливість того чи іншого продукту не тільки порушує конституційне право на свободу слова, а й може бути оманливим для споживачів", – йдеться у повідомленні American Beverage Industry Association.

Громадські активісти у галузі охорони здоров'я і правильного харчування не згодні із рішенням суду.

Вони звинувачують виробників солодких напоїв у зростанні кількості випадків діабету, наголошуючи на тому, що колу споживає переважно молодь.

Реклама:

Головне сьогодні