Ком’юніті нового покоління ®

— 24 січня 2020, 10:45

Хічхайкінг, апсайклінг, слеклайн, каверблогінг, - для когось це невідомі слова, а для когось заняття усього життя!

У відеопроекті "Ком’юніті нового покоління" компанія "Галичина" розповідала про людей, які об’єднуються у спільноти, живуть та творять в Україні, надихають проводити дозвілля корисно та активно.

Ці спільноти дуже різні, але їх об’єднує одне – вони змінюють світ на краще.

Розповідаємо про найзнаковіші відео 2019 року.

Найактуальніше відео

Без сумніву, найактуальнішим відео стала розповідь про апсайклінг. Компанія випустила ролик весною, а вже в листопаді, за версією Кембриджського словника, upcycling визнали головним словом 2019 року.

Апсайклінг – це вторинне використання різних матеріалів (одягу, упаковок) для виготовлення нових речей. Цей процес має важливу мету, він допомагає зменшити кількість відходів, а відтак – і згубний вплив на екологію.

Майстри та майстрині з апсайклінгу і їхні постійні клієнти створюють унікальне ком’юніті, об'єднане цінностями: усвідомленого споживання, оригінальності у зовнішньому вигляді (запит на нетривіальність) та щонайважливіше – піклування про планету.

Українська дизайнерка Ольга Стеблак розповіла про екологічну моду в нашій країні, етапи та особливості апсайклінгу і попит на свої роботи.

Відео, яке надихає подорожувати

З України в Північну Африку автостопом – це можливо. Про це з власного досвіду розповідають герої відео про хічхайкінг.

Вони називають такі мандрівки "Відкритий/а до пригод" і запевняють, що ці подорожі найцікавіші і найнезабутніші! І це не спосіб зекономити на квитках, а можливість по-справжньому пізнати інші країни та їхніх мешканців.

Хічхайкери з досвідом розповіли: як правильно зупиняти автомобіль, як поводитися та про що говорити з водієм, які речі необхідно брати та які ресурси перед цим читати.

Вони запевняють, що людина, яка справді хоче подорожувати, завжди знайде можливості для цього!

Тож передивляймося відео і плануємо мандрівки на 2020 рік.

Найтрендовіше відео

Соцмережі стали чудовим стартовим майданчиком для багатьох сучасних зірок. Адже вони дають можливість розповісти про себе, показати свій талант без майданчика-посередника.

Завдяки соцмережам з’явилися відомі політичні, книжкові, б’юті та каверблогери.

Каверблогери – це люди, які записують кавери на відомі хіти і викладають їх у соцмережі. Так починала свою кар’єру українська співачка Яна Шемаєва – солістка гурту Jerry Heil.

Першим відео, викладеним на YouТube, був кавер на пісню гурту Keane.

Герої відео про каверблогінг – Юлія Макарець та Наталія Матейко розповідають з чого почалася їхня творчість у соцмережах та які цілі вони собі ставлять.

Адже для когось успіх – мільйонна аудиторія, а для когось –камерна, але віддана аудиторія.

"Компанія "Галичина" рухається у ритмі сучасного світу, поважає різноманітність та захоплюється особливостями представників нового покоління.

Герої нашого проекту 2019 року це молодь, яка прагне зробити світ трохи кращим, молодь, яка гуртується та допомагає іншим, молодь, яка любить активне та здорове дозвілля, яка невпинно розвивається та вдосконалюється.

Тому ми розповідали про цих крутих, надзвичайних людей", розповідає директор з маркетингу компанії "Галичина" Оксана Андрушків.

Реклама:

Головне сьогодні