Українська правда

Вчені кажуть, що зберегти силу ніг у старості можна за допомогою важкої атлетики

19 червня, 16:08

Користь силових тренувань для людей похилого віку має довгострокову користь, зокрема сприяє збереженню "молодості" ніг.

Такого висновку дійшли науковці після 4-річного спостереження за 369 учасниками, середній вік яких склав 71 рік, пише The Guardian із посиланням на дослідження, опубліковане в BMJ Journals

Учасників випадковим чином поділили на групи за інтенсивністю тренувань. Серед них дві частини людей похилого віку мали тричі на тиждень протягом року виконувати вправи (силові або помірної інтенсивності) або продовжувати звичну активність.

При цьому помірні навантаження включали вправи з підняттям ваги власного тіла або з використанням шумових петель.

Науковці виміряли і порівняли міцність кісток і м’язів, а також рівень жиру в організмі учасників перед початком експерименту, а потім – через один, два та чотири роки.

Результати показали, що люди, які регулярно займалися з великою вагою, зберегли силу ніг на попередньому рівні, на відміну від осіб з інших груп, стан здоров’я яких погіршився.

За словами вчених, позитивний вплив силових навантажень може бути пов’язаний зі змінами в нервовій системі, які відбуваються внаслідок регулярних тренувань із великою вагою.

"Це дослідження надає докази того, що силові тренування з великими навантаженнями в пенсійному віці можуть мати довгостроковий ефект протягом кількох років.

Тому результати дають можливість практикам і політикам заохочувати людей похилого віку брати участь у тренуваннях з великою вагою", – зауважили автори дослідження.

Раніше ми розповідали, що прості фізичні вправи здатні покращувати самопочуття, зокрема і у хворих на депресію.