Клички - одні з перших, кого згадують в рекламі німці

1
12 грудня 2008

В Німеччині переконливість реклами за участю знаменитостей стрімко падає. Це з'ясувала маркетингова фірма, опитавши близько тисячі глядачів, повідомляє "Німецька хвиля".

Рекламна команда, яка запам'яталась найбільшій кількості німців, це телеведучий Томас Готшальк та цукерки "Харібо". На другому місці - брати Віталій та Володимир Кличко із рекламою солодощів марки "Фереро". Їх згадали 32 відсотки опитаних. Третьою за згадуваністю є німецька топ-модель Гайді Клюм, яка знялась у рекламі "МакДональдс".

Незвичайним маркетологи називають рейтинг братів Кличко. Клички - одні з перших, кого згадують в рекламі німці. Щоправда, в роликах двохрічної давнини.  Хоча з червня 2007 року "Фереро" співпрацює не з ними, їхня співпраця залишилась у пам'яті більшої кількості людей, аніж сьогоднішня реклама українцями мережі фітнес-центрів "Макфіт".

Згідно із дослідженням мюнхенської маркетингової компанії, на 15 відсотків німців реклама за участі зірок та зірочок діє більш переконливо, аніж якась інша. Однак, торік так вважали 18 відсотків опитаних. Очевидно, що чим більше знаменитостей знімають у рекламі, тим більше вона приїдається глядачам, втрачаючи свою особливість, припускають експерти.

powered by lun.ua