Африканський телеканал "поховав" Буша

7
11 лютого 2009

Як з'ясувалося, повідомлення було призначене для технічного тестування, яке помилково запустили в ефір, повідомляє ВВС. Відтак, гладачі ETV News у рухливому рядку внизу екрану прочитали наступне: "Джордж Буш мертвий".

"Технічний директор натиснув не на ту кнопку, і за секунду повідомлення з'явилось на екранах, тож слова ("Джордж Буш мертвий") були в ефірі впродовж трьох секунд, перш ніж їх не зняли", - розповів представник каналу Васілі Васс.

Як повідомляла "Українська правда. Життя", схожа халепа трапилась у 2007 році з російським журналістом.

Під час зміни прем'єрів у РФ восени 2007 року, на головній сторінці сайту "Lenta.ru" в ніч із 12 на 13 вересня з'явилась новина, в якій було написано, що президент Володимир Путін висунув на посаду прем'єра Віктора Піпіськіна .

Ця інформація висіла всю ніч. Більше того, в Яндексі з'явилися посилання на цю новину.

Як виявилось, один із журналістів дізнався про те, що Фрадков звільнений, а пропонують якогось Віктора. От журналіст і написав у чернетці попередньо "замість Фрадкова призначений Віктор Піпіськін" - і, не відкорегувавши, відправив її на сайт.

Ця витівка коштувала редактору посади.

powered by lun.ua