Під час кризи американці почали закуповувати презервативи

1
12 лютого 2009

Сьогодні жителі США не поспішають купувати нові авто та одяг від іменитих дизайнерів, а от товари контрацепції купують більш охоче ніж раніше, повідомляє USA Today.

На думку експертів, збільшення купівлі контрацептивів - вже тенденція. Адже за четвертий квартал 2008-го року продаж презервативів збільшився на 5%. А в січні цього року - на 6% по відношенню до минулорічних продажів за такий самий період.

"Якщо люди не мають грошей, щоб сходити десь повечеряти  вечерю або збираєтеся зменшити витрати, "Trojan" (марка презервативів) дає їм реальну доступну моживість залишитися вдома і зайнятися цікавими моментами разом ", - пояснює Джим Деніелс, віце-президент з маркетингу компанії з виробництва презервативів "Trojan".

До того ж, з одного боку, презервативи - порівняно дешевий контрацептив, а з іншого - більшість просто побоюються, що не матимуть змоги забезпечити дитину в нинішніх умовах.

"Очевидно, люди в цілому хочуть уникнути небажаної вагітності", - погоджується  представник контрацептивної компанії.

А за словами представника рекламного агентства "Fitzgerald+CO", яке розробляє рекламу для "Durex", презерватив є справжнім "кризостійким" товаром.

powered by lun.ua