Навчальні відео-програми для малюків шкідливі - вчені

184
17 серпня 2009

З кожною годиною проведеною перед комп'ютером за навчальною програмою з DVD чи відео, діти вивчали на 6-8 менше слів, ніж ті, хто ніколи не дивився відео. Найбільше шкоди програми приносили дітям, яким від 8 до 16 місяців, повідомляє Time.

Дослідження було проведено Фредеріком Ціммерманом і Дімітрієм Крістакіом з Вашингтонського університету.

"Чим більше відео вони дивились, тим менше слів вони знали. У цих дітей показник мовленнєвих навик був на 10% менший, ніж у тих, хто ніколи не дивився ці відео", - заявив Крістакіс.

"Діти потребують навчання віч-на-віч. Вони не отримують тієї необхідної взаємодії дивлячись ТВ чи відео ", - каже речник Американської академії педіатрів Вік Страсбургер.

Попередні дослідження показали, що діти вчаться швидше і краще від носія певної мови, тоді, коли вони спілкуються і взаємодіють з цим носієм мови безпосередньо, а не дивляться його виступ по телевізору чи на відео.

Читай також:

"Навіть дивитись на живу людину через телевізор не є тим самим, що бачити її перед собою", - вказує Крістакіс.

Як словами Крістакіса, "більшість відео не намагається вчити мову. Вони мають швидку зміну картинок і багато компіляції і ніякого спокійного стилю розмови батьків з дітьми".

За словами вченого, такі програми виховують покоління "надстимульованих" дітей.

Його група з'ясувала, що чим більше діти дивляться телевізор, тим  менше вони зможуть потім концентруватись на чомусь пізніше у житті.

"Їхній мозок починає очікувати високий рівень стимуляції, і сприймає її як норму. У будь-якому порівнянні реальність є нуднішою", - каже Крістакіс.

Він разом з колегами побоюється, що експансія відео-програм замінять важливе для дитини навчання людьми при контакті з ними.

"Будь-яка взаємодія з вашою дитиною є важливою. Час є цінним у ті ранні роки, і новонароджені дивляться на вас і вчаться з усього, що ви робите", - підсумовує вчений.

powered by lun.ua