Під час кризи жінки купують більше косметики

12
10 листопада 2009

За період 2007-го - 2008-го років ринок косметики у Великобританії збільшився на 7,4% - до 1,2 мільярдів фунтів стерлінгів.

Такі дані оприлюднили спеціалістки дослідницької компанії Mintel, повідомляє The Telegraph.

Згідно з висновками дослідження, британські жінки стали купувати засоби для догляду за шкірою на 6,7% більше. А продаж парфумів збільшився на 4,6%.

Експерти стверджують, що феномен, названий "фактором губної помади" (Lipstick Factor) - це повторення того, що відбувалося під час Великої Депресії у 1930-х роках. Тоді, у часи жорсткої конкуренції за робочі місця, жінки намагалися виглядати краще.

Наразі ж тенденція повторюється. Зокрема, неабияку популярність знову набуває червона губна помада.

"Окремі дані показують, що вперше за багато років повертається мода на помаду. Особливо популярна червона помада у макіяжі голлівудських зірок таких, як Скарлетт Йохансон і Моніка Белуччі", - зазначила директорка однієї з мережі магазинів косметики.

У свою чергу директор консалтингової фірми MHE Retail Джордж Воллас зазначив, що жінки обирають помаду яскраво-червоного відтінку в періоди економічних труднощів, оскільки цей колір приносить їм більшу впевненість у собі.

Загалом же, у косметичці середньостатистичної жительки Британії міститься косметика вартістю десть на 71 фунт (близько 120 доларів).

powered by lun.ua