Wizz Air обіцяє повернути гроші за готель пасажирам, що застрягли

— 23 грудня 2009, 15:05

Про це йдеться в заяві керівництва авіакомпанії Wizz Air з приводу ситуації, що склалася через складні погодні умови в ряді європейських аеропортів, повідомляє УНІАН.

Згідно з наданою Wizz Air інформацією, впродовж останніх тижнів погодні умови у ряді європейських країн призвели до того, що по всій Європі авіакомпанії вимушені відміняти величезну кількість рейсів, іноді кілька сотень на день.

У зв'язку з цим авіакомпанія спростовує повідомлення, що з'явилися у ЗМІ про ситуацію в аеропорту Лутон (Лондон) про те, що 18 грудня українських пасажирів вигнали з літака.

Як повідомляють в компанії, 18 грудня всі рейси з аеропорту Лутон були скасовані, оскільки, незважаючи на те, що аеропорт фізично був відкритий, жоден постачальник послуг (заправка літаків, наземне обслуговування) не мав доступу до повітряних суден через обмерзання шляхів доступу до них.

Крім того, зважаючи на вказані ускладнення і затримки, графік рейсів було повністю зірвано і отримання слотів ускладнене. Таким чином, за даними компанії, пасажири вимушені були покинути літак, оскільки дозволити залишити їх на борту в тих умовах авіакомпанія не могла, виходячи з правил безпеки.

За даними компанії, кол-центр в Україні приймав всі дзвінки, крім того, деякі пасажири здійснювали перебронювання самостійно через сайт авіакомпанії. В останньому випадку різниця за перебронювання квитки буде відшкодована авіакомпанією після повернення до Києва.

Як зазначається в повідомленні, авіакомпанія відновить польоти тільки тоді, коли це буде безпечно. При цьому в повідомленні зазначається, що Wizz Air була не єдиною авіакомпанією, що зіткнулася з подібними проблемами минулого тижня, коли довелося відміняти до сотні рейсів на день.

Як повідомляють в компанії, всім пасажирам, рейси яких були затримані, була запропонована допомога в суворій відповідності до міжнародних правил перевезень: надання інформації, ваучери на харчування.

Крім того, їм будуть компенсовані витрати на готель, а також інші непередбачені витрати, що виникли в даній ситуації.

Нагадаємо, раніше повідомлялось з посиланням на одного з пасажирів рейсу про те, що пасажирів скасованого рейсу Wizzair Лондон - Київ виганяла поліція з літака собаками і газом. Після цього на очах пасажирів у літак зайшли інші люди і повітряне судно полетіло у Познань (Польща).

Крім того, у вівторок повідомлялося про 61 пасажира авіакомпанії "Wizzаir" з України, які застрягли в аеропорту Венеції через негоду.

"Рейс скасували й усе. Про це ми дізналися з рядка на табло. Жодних вибачень, жодної інформації з боку авіакомпанії не було, як не було і представника "Wizz Air", тільки дівчина в касі, щоб потрапити до якої ми були змушені простояти у черзі 2 години", - розповів один із застряглих пасажирів Дмитро.

"Ми подзвонили в київський офіс, на всі запитання - хто забезпечить людей житлом і їжею, коли вони зможуть полетіти в Україну та інше - у кол-центрі нам відповіли, що "у нас немає інформації, літак приземлився в Мілані", - повідомив він.

Реклама:

Головне сьогодні