Пасажирів скасованого рейсу собаками не лякали і з літака не виганяли - WizzAir

9
23 грудня 2009

Про це "Українській правді. Життя" повідомили у прес-службі компанії WizzAir.

"Сьогодні у нас є черговий рейс Лутон-Київ. Сьогодні до Києва у нас летить 165 людей. Тобто 15 місць залишаються вільними, на них не було попиту. Це підтверджує те, що всі, хто звернувся, хто забажав перебронювати, всім надали послуги на всі можливі дати. І це (перебронювання) починалося 18 числа у Лутоні, які тільки це (скасування рейсу) сталося чи 19 числа у Венеції", - повідомила Христина Косонотська від імені компанії.

Водночас, вона не змогла сказати, чи є ще хтось в аеропортах, з тих хто не вирушив до Києва.

"Якщо хтось поїхав іншим шляхом, чи поїхав у інший аеропорт, ми не можемо вести відлік цих пасажирів. Всередині компанії ми можемо сказати, що всі пасажири, які до нас звернулися, їм була надана допомога у перебронюванні", - сказала Косонотська.

За її словами, ті пасажири, які замість перебронювання придбали новий квиток, отримують компенсацію коштів по поверненню у Київ.

Косонотська також спростувала інформацію про те, що до пасажирів рейсу Лондон-Київ була застосована фізична сила, на що скаржились пасажири.

"Я можу підтвердити офіційну версію компанії, що сила до пасажирів не застосовувалась. Коли літак стоїть і через погодні умови його затримали, пасажири з питань безпеки не можуть залишатись на борту. А щодо того, що цей літак вирушив у Польщу - це взагалі усна народна творчість. Літак фізично не був готовий до польоту - до нього не було доступу", - повідомила Косонотська.

"В той день у авіакомпанії WizzAir з аеропорту Лутон по всьому світу було заплановано 17 рейсів. З них здійснились тільки 5 - ті, які змогли вилетіти. Наші літаки дуже легко впізнати. Можливо, хтось просто прийняв рішення, що нас висадили, а поляків відправили", - припустили у прес-службі компанії.

На уточнююче запитання, чи викликали співробітники компанії службу безпеки для того, щоб змусити пасажирів покинути літак, Косонотська повідомила, що "у мене немає підтвердженої експертизи викликали чи ні".

На запитання про те, чому компанія не поселила пасажирів, рейс яких було скасовано, у прес-службі заявили, що згідно з правилами авіакомпанії, не передбачено поселення WizzAir пасажирів. Ці правила перевезень обов'язкові для ознайомлення усім пасажирам.

"У правилах сказано: відповідальність авіакомпанії за збитки, що випливають з ненадання послуги з перевезення, за що авіакомпанія несе відповідальність, обмежується відшкодуванням документально підтверджених витрат пасажира на проживання у готелі, харчування, зв'язок і наземний трансфер (аеропорт - місто - аеропорт), а також компенсацією будь-яких інших прямих збитків, зазначених пасажиром, у сумі не більше 100 дол. США за кожну добу", - процитувала Косонотська.

Відтак пасажири скасованого рейсу мали самі знайти підходящий готель. Крім того, усім пасажирам були видані ваучери на харчування.

Нагадаємо, раніше повідомлялось з посиланням на одного з пасажирів рейсу про те, що пасажирів скасованого рейсу Wizzair Лондон - Київ виганяла поліція з літака собаками і газом. Після цього на очах пасажирів у літак зайшли інші люди і повітряне судно полетіло у Познань (Польща).

Крім того, у вівторок повідомлялося про 61 пасажира авіакомпанії "Wizzаir" з України, які застрягли в аеропорту Венеції через негоду.

"Рейс скасували й усе. Про це ми дізналися з рядка на табло. Жодних вибачень, жодної інформації з боку авіакомпанії не було, як не було і представника "Wizz Air", тільки дівчина в касі, щоб потрапити до якої ми були змушені простояти у черзі 2 години", - розповів один із застряглих пасажирів Дмитро.

"Ми подзвонили в київський офіс, на всі запитання - хто забезпечить людей житлом і їжею, коли вони зможуть полетіти в Україну та інше - у кол-центрі нам відповіли, що "у нас немає інформації, літак приземлився в Мілані", - повідомив він.

"Українська правда. Життя"

powered by lun.ua