Перша у світі 4D-реклама від Ralph Lauren. Відео

7
11 листопада 2010

Реклама, яку розмістили на центральних фасадах магазинів марки в Лондоні та Нью-Йорку, демонструє голографічний ролик.

Глядачі злякалися 4D ефекту, завдяки якому знаменитий гравець у поло, що став обличчям Ralph Lauren, буквально "вистрибнув з реклами".

Відчуття реальності було настільки великим, що, коли відбитий гравцем м'яч розбив голографічну картинку вщент і на глядачів полетіли "несправжні" скалки, люди почали пригинатися.

За задумом творців реклами, епізод виходу моделей на подіум, що нібито пролягав над головами перехожих, супроводжувався появою "запахів": глядачі відчули аромат нових парфумів модного дому.

Син знаменитого дизайнера Девид Лорен назвав "рекламу майбутнього" "merchantainment" - від merchandising (ефективність продажів) і entertainment (розвага).

Газета.ру з посиланням на TV Watcher



powered by lun.ua