Перша у світі 4D-реклама від Ralph Lauren. Відео
Реклама, яку розмістили на центральних фасадах магазинів марки в Лондоні та Нью-Йорку, демонструє голографічний ролик.
Глядачі злякалися 4D ефекту, завдяки якому знаменитий гравець у поло, що став обличчям Ralph Lauren, буквально "вистрибнув з реклами".
Відчуття реальності було настільки великим, що, коли відбитий гравцем м'яч розбив голографічну картинку вщент і на глядачів полетіли "несправжні" скалки, люди почали пригинатися.
За задумом творців реклами, епізод виходу моделей на подіум, що нібито пролягав над головами перехожих, супроводжувався появою "запахів": глядачі відчули аромат нових парфумів модного дому.
Син знаменитого дизайнера Девид Лорен назвав "рекламу майбутнього" "merchantainment" - від merchandising (ефективність продажів) і entertainment (розвага).
Газета.ру з посиланням на TV Watcher