Starbucks може прийти в Україну

10
16 грудня 2010

Ім'я покупця настільки знаменитого бренду поки не розголошується, тому що на конкурс правовласності Майстер франшизи по Україні ТМ Starbucks подалися три компанії.

Остаточне рішення буде прийнято в процесі тривалого аналізу не тільки самого партнера, а й бізнес-планів з розвитку франшизи в перші кілька років, наявності нерухомості, рівня менеджменту та інших показників, пише Triarh.

За право стати партнером франшизи Starbucks в Україні вже кілька років боролася не одна компанія, але вже в найближчий рік ця боротьба може бути завершена успішною операцією.

Реклама:

Сума інвестиції в розвиток мережі оцінюється від 5 до 10 мільйонів доларів у відкриття торгових точок по всій Україні в перші кілька років.

Ключову перешкоду для себе керівництво Starbucks бачить у відсутності законодавства в галузі франчайзингу в Україні та низькій кваліфікації менеджменту в галузі франчайзингу.



Реклама: