Європротокол по-українськи: найдорожчий поліс, креслення і вдача

— 10 жовтня 2011, 14:03

Але не встигли водії порадіти економії часу і нервів, як прийшли тривожні вісті від тих, хто нові правила вже уважно вивчив, пише ТСН.

Одразу на обкладинці написано: "Не сердьтеся, будьте ввічливими, зберігайте спокій". Суть європротоколу - полегшити життя водіїв. Якщо аварія незначна - не чекати годинами ДАІ, не створювати затор. Порозумілися, заповнили європротокол, розійшлися. Кожен водій відніс протокол до своєї страхової, страхові обмінялися грошима. Відшкодували обом, всі задоволені.

Але не в українському варіанті. Раніше водії мали вибір, яку автоцивілку купувати - дорожче або дешевше. Тепер, щоб європротокол працював - всі без виключення водії змушені будуть купувати найдорожчий поліс.

Але аби він допоміг скористатися європротоколом, має збігтися якась неймовірна кількість факторів.

Офіційно у ДАІ кажуть, що водії не мають бути у стані наркотичного, алкогольного сп'яніння, або під впливом лікарських препаратів, щоб під час цієї дорожньо-транспортної пригоди не постраждали або загинули люди. А найголовніше - щоб вони дійшли згоди щодо обставин ДТП.

Проте є ще багато підводних течій. По-перше, якщо разом із автоцивілкою водій має ще й поліс КАСКО, про європротокол можна забути - КАСКО, мовляв, головніше. А для його оформлення все одно доведеться викликати ДАІ.

Ще одна обов'язкова умова "спрощеного" оформлення: європротокол має бути в обох учасників ДТП. А вірогідність зіткнутися на дорозі саме з таким протягом найближчого року досить примарна - більшість водіїв ще "докатує" старі поліси.

А ще "стукнутися" треба не більше, ніж на 10000 гривень. Але ж з першого погляду оцінити збитки майже неможливо.

Навіть якщо всі ці умови виконані, на водіїв чекає ще одне випробування – треба намалювати у європротоколі схему ДТП. Креслити треба уважно, адже будь-які виправлення й протокол можна викинути - страхова його просто не прийме.

Самі страховики радять - якщо невпевнені, що зможете виконати всі умови - дзвоніть у ДАІ. До того ж вони ще поки не відпрацювали роботу з європротоколами.

Реклама:

Головне сьогодні