Карл Лагерфельд розробив дизайн винних етикеток

— 11 листопада 2011, 16:13

Він розробив дизайн етикетки для пляшки червоного вина Chateau Rauzan-Segla 2009.

Етикетка Rauzan-Segla, на якій зображений замок в апелласьона Бордо, прикрашена особистим підписом німецького модельєра, пише Unipack.Ru. Лагерфельд зробив це на честь 350-річчя знаменитого господарства, яке в даний час належить групі Chanel.

Лагерфельд - не єдиний представник fashion-індустрії, який вирішив зайнятися створенням етикеток для елітного алкоголя. Кілька днів тому американський бренд модного одягу Banana Republic заявив про випуск нової колекції вин.

Дизайн етикеток для пляшок вина від Clos du Bois Winery розробив креативний директор бренду Саймон Кнін. Ці етикетки прикрасять пляшки з вином шардоне і каберне: на першому буде красуватися маленьке чорне плаття, на другому - яскраво-червона сукня.

У цьому місяці також стало відомо, що легендарний французький модельєр Жан-Поль Готьє створив пляшку для шампанського, а також розробив дизайн келихів і корзини для ігристого вина.

Реклама:

Головне сьогодні