Карл Лагерфельд розробив дизайн винних етикеток

9
11 листопада 2011

Він розробив дизайн етикетки для пляшки червоного вина Chateau Rauzan-Segla 2009.

Етикетка Rauzan-Segla, на якій зображений замок в апелласьона Бордо, прикрашена особистим підписом німецького модельєра, пише Unipack.Ru. Лагерфельд зробив це на честь 350-річчя знаменитого господарства, яке в даний час належить групі Chanel.

Лагерфельд - не єдиний представник fashion-індустрії, який вирішив зайнятися створенням етикеток для елітного алкоголя. Кілька днів тому американський бренд модного одягу Banana Republic заявив про випуск нової колекції вин.

Реклама:

Дизайн етикеток для пляшок вина від Clos du Bois Winery розробив креативний директор бренду Саймон Кнін. Ці етикетки прикрасять пляшки з вином шардоне і каберне: на першому буде красуватися маленьке чорне плаття, на другому - яскраво-червона сукня.

У цьому місяці також стало відомо, що легендарний французький модельєр Жан-Поль Готьє створив пляшку для шампанського, а також розробив дизайн келихів і корзини для ігристого вина.



Реклама: