Батьки заробили 150 тисяч доларів на смішному дитячому відео

— 2 грудня 2011, 10:54

Відео з назвою "Чарлі вкусив мене за палець – знову!" на сайті YouTube переглянули 392 мільйони разів.

Про це пише The Daily Mail.

Менший із хлопчаків, Чарлі, прикушує старшого за палець. Тому це видається смішним і він знову пхає пальця до рота малому. Цього разу укус виходить сильнішим, що видно по красномовному виразу обличчя Гаррі. Чарлі ж радісно регоче.

Цей успіх надихнув їхніх батьків, 42-річного Говарда й 40-річну Шеллі, потішити глядачів наступними "серіями" домашніх пригод їхніх хлопців. Наприклад, вони виклали ролик з назвою "Нещасний випадок" – про те, як Чарлі випадково впускає на підлогу шматочок їжі й замість неї гризе себе за палець, а також "Спробуй ще раз", про те, як третій їхній син Джаспер учиться ходити.

"Багато людей знає про те, що YouTube – це місце, де можна завантажувати й переглядати захопливі відео. Але багато хто й гадки не має, що може також заробляти гроші на своєму відео", - зазначає представниця сайту Сара Морміно.

Коли відео стає популярним, працівники YouTube зв’язуються з його автором та домовляються про розміщення реклами, а потім діляться прибутками. Деякі користувачі заробляють таким чином навіть шестизначні суми. Наприклад, до ролику з "кусакою" Чарлі чіпляли рекламу дитячого молока.

Звісно, багато хто засуджує цю моду вивішувати в інтернеті дитяче відео та заробляти на ньому. Так у центрі дебатів опинився ролик "Девід після дантиста".

7-річний хлопчик на ньому марить, відходячи від анестезії. Розгублена дитина бовтає головою з боку в бік, намагається полічити свої пальчики та видає фрази на кшталт: "Це реальне життя?", "Я почуваюся смішно. Чому зі мною таке відбувається?", "Так лишиться назавжди?".

Девіда в такому стані знімав його тато. Згодом чоловік зізнався, що в нього з очей у цей час котилися сльози, "бо то було смішно".

За три роки після розміщення на YouTube це відео зібрало більше 100 мільйонів переглядів і принесло Девідовій родині близько 150 мільйонів доларів. Тато-дотепник навіть створив веб-сайт, через який торгував футболками з написом "Це реальне життя?".

Реклама:

Головне сьогодні