Донецьку іржаву підземку законсервують за 60 млн. грн.

8
20 грудня 2011

Про це повідомив віце-прем'єр-міністр Борис Колесніков, якого цитує газета "Сегодня".

Місцева влада підкреслює, що консервація об'єкту - явище тимчасове. За словами мера Донецька Олександра Лук’янченко, якщо все правильно зробити, то метро можна буде зберегти. При чому в місті планують сумістити будівництво підземки та наземного метро, що в 6-7 разів дешевше за "андеграунд".

"Арматура, кріплення практично повністю поїдені іржею, підземні води поводяться дуже агресивно, руйнуючи металоконструкції і бетон", - пояснила інженер-гідрогеолог Людмила Богун.

За її словами, можливі два варіанти консервації. Перший - засипати виробки гірською породою і другий - підтримка виробок у нормальному стані. Засипати буде дешевше і надійніше, тому що для підтримки виробок необхідна спецслужба моніторингу їх стану.

Консервація будівництва коштуватиме 50-60 млн. грн., вважає директор ДФ Національного інституту стратегічних досліджень Юрій Макогон.

Утім, донецькі метробудівники хоч і чули про консервацію, жодних вказівок ще не отримали.



powered by lun.ua