П’яні британці виявилися основними клієнтами онлайн-магазинів

2
30 грудня 2011

Про це свідчать результати опитування компанії Kelkoo, пише Lenta.ru.

Чверть з опитаних зізналися, що зайнялися онлайн-шопінгом тільки тому, що вживали алкоголь, а п'ята частина "п'яних покупців" зовсім не пам'ятає наступного дня, що вони замовили в онлайн-магазині.

Дослідники відзначають, що найчастіше в стані алкогольного сп'яніння люди купують одяг та взуття, а також відеоігри, фільми і книги. Один з опитаних зізнався, що купив човен.

За даними Kelkoo, найчастіше "п'яні покупки" відбуваються з 23:00 до першої години ночі. Наприклад на eBay, пік покупок припадає на період з 18:30 до 22:30.

За даними системи ChannelAdvisor, що надає платформу для онлайн-торгівлі сотням ресурсів, пік покупок припадає на 20 годину, при цьому зростає частка пізніх покупок, що здійснюються з 21 години до півночі.

Видання наводить слова психіатра, яка вважає, що онлайн-покупки в нетверезому стані можуть бути руйнівними. На відміну від "реальних" покупок, підпилий інтернет-користувач може не відчути, що купив занадто багато і йому час зупинитися.

Проблема "п'яних покупок" існує не тільки в мережі. Так, в липні 2011 року нью-йоркський зоомагазин, розташований біля бару, заборонив продаж цуценят нетверезим відвідувачам. На думку власників магазину, такі люди роблять покупки необдумано.



powered by lun.ua