Lufthansa відмовилася від польотів на біопальному. Поки що

5
13 січня 2012

У п'ятницю, 13 січня, польотом рейсу Франкфурт – Вашингтон літаком "Boeing 747", наполовину заправленим біокеросином, Lufthansa завершує розпочатий у липні минулого року тест.

За цей час машини найбільшої німецької авіакомпанії здійснили 1187 польотів на біопальному між Франкфуртом та Гамбургом. Таким чином, за даними авіаперевізника, йому вдалося заощадити викиду 1500 тонн двоокису вуглецю (СО2), пише Німецька хвиля.

За оцінками Lufthansa, тест, що тривав півроку, виявився вдалим.

"Біопальне, як було доведено, годиться для повсякденного застосування", - зауважує Йоахім Бузе, віце-президент компанії, відповідальний за проект. Те, що Lufthansa, як і решта авіакомпаній, активно шукає альтернативи звичайному керосину, має економічне підґрунтя.

Від початку цього року Єврокомсія обов’язала усі авіакомпанії, які здійснюють перевезення з і до країн Євросоюзу, купувати сертифікати на викиди СО2, іншими словами – чим більше двоокису вуглецю виробляє авіаперевізник, тим дорожчим це для нього буде.

Попри успішний тест, Lufthansa змушена продовжувати використання традиційного керосину, оскільки на даний момент наявні обсяги біопального недостатні.

Для його виготовлення необхідна, по-перше, біомаса, у випадку з Lufthansa це рослинні олії; по-друге – тваринні жири, які виробляють на бойнях худоби. Утім, поки не вистачає, передусім, установок, які могли б з цих складових виробляти керосин, пояснює Арне Рот з Bauhaus Luftfahrt – мюнхенського підприємства, яке розробляє нові ідеї та технології для авіації.

"Це зовсім інші маслоочисні заводи, ніж ті, що використовуються для виробництва біодизеля", - каже Рот.

Лише за умови збільшення кількості відповідних установок біопальне найближчим часом можна буде застосовувати для заправки літаків на постійній основі. Наскільки активно його застосовуватимуть залежить ще й від ціни. "Звичайно, кошти мають себе виправдовувати", - нагадує дослідник.



powered by lun.ua