В Україні не буде дешевих супермаркетів

— 31 січня 2012, 10:55

До 2013-го року компанія планує вийти на ринки Сербії і Литви. Проте до України дискаунт-гігант не збирається, пише Deutsche Welle.

Як повідомив прес-секретар Lidl Штефан Крюкель, компанія хоч і розглядає різні варіанти східноєвропейських країн для розвитку свого бізнесу, проте про можливі дати відкриття перших Lidl в Україні говорити ще зарано.

"Ще до розпалу кризи 2008 року мережа Lidl робила спроби налагодити співробітництво з українським оператором – мережею "Караван", щоб розвивати мережу дискаунтерів в Україні. Проте процес зупинився на етапі переговорів", - розповідає Ігор Гугля, директор консалтингової компанії в галузі роздрібної торгівлі GT Partners.

В свою чергу, Катажина Тварджик, яка досліджує український ринок роздрібної торгівлі в британській консалтинговій компанії PMR Publications, пояснила, що в Україні немає відомих міжнародних дискаунтерів на кшталт Lidl та Aldi, оскільки в країні присутня економічна та політична нестабільність, а також є певні бюрократичні бар’єри.

"Міжнародним інвесторам складно потрапити на український ринок. Зараз в усіх галузях роздрібної торгівлі представлені українські компанії. На противагу зарубіжним компаніям, вони знають, як працювати з органами місцевої влади, а також більше враховують потреби українських споживачів", - говорить Тварджик.

Борис Марков, директор мережі дисконтних магазинів "АТБ" розповів, що відкривати класичний дискаунтер в Україні досить ризиковано для міжнародного оператора, незважаючи на те, що такий формат утримувати дешевше, ніж традиційний супермаркет.

"Просте копіювання, наприклад, німецьких прийомів у нас може не спрацювати. Магазини такого формату передбачає дотримання стандартів при проектуванні та будівництві. Одна з основних проблем в цьому випадку – земельне питання", - розповідає Марков.

Справа в тому, що майже всі ділянки, які підходять для будівництва об’єктів торгівлі, вже зайняті, особливо якщо це стосується великих міст.

Директор мережі говорить, що купівля вже існуючої мережі проблему не вирішить, адже в Україні немає жодної мережі схожого формату. Змінювати ж формат існуючих магазинів дуже дорого та довго.

Найвідоміші міжнародні мережі супермаркетів в Україні – це Metro Cash&Carry, Real, Auchan, Billa, "Перекресток" та SPAR, проте жодна з цих мереж не розвиває сегмент дискаунтерів.

Реклама:

Головне сьогодні