Названо найбільш ефективний маркетинговий інструмент у винному світі

2
19 березня 2012

В рамках заходу "Апелясьони проти Брендів" відбулася дегустація вин "Франція під одним дахом" (France Under One Roof (FUOR), на якій розгорнулися неабиякі дебати. Винні експерти, які приїхали в Лондон з усіх частин світу, обговорювали питання – чи додає цінність вину бренд, або апелясьон, або і те, і інше, і яка система класифікації вин в світі найбільш успішна, повідомляє Why Why Wine.

Апелясьон - територія, усередині якої склалася унікальна екосистема (клімат, грунт, вітер,вологість) і культивуються строго встановлені сорти винограду.

Метью Дікінсон, комерційний директор компанії Thierry's, який виступив після дебатів, прокоментував ситуацію так: "Апелясьони - фантастичний маркетинговий інструмент і блискучий вказівник для споживача. Якби існувало якесь загальне поняття Вина Франції, і мене запитали б, який напрямок маркетингу варто вибрати, я б сказав: "Ідіть по тому шляху, яким ідете". Він дає Франції можливість підвищувати рівень цін у роздробі і домінувати у вищому ціновому сегменті".

Згідно з дослідженням, яке організувала компанія Wine Intelligence, середній британський споживач вина у магазині орієнтується на наступні критерії: сорт винограду, акції та спеціальні пропозиції, бренд, країна, рекомендації друзів або рідних і, нарешті, регіон.  Згідно з результатами того ж дослідження, сім з десяти найбільш відомих винних регіонів по всьому світу, виявилися саме французькими, а саме: Бордо, Шампань, Бургундія, Бордо, Кьянті, Ріоха, Божоле, Долина Рони, Напа, Прованс.

Присутні на дебатах фахівці та експерти практично одноголосно проголосили, що апелясьони - безсумнівна перевага Франції, і її необхідно використовувати і надалі. Французькі вина важко повторити в інших регіонах, і це зайвий раз доводить, що Франція - винна держава № 1.

powered by lun.ua