Більшість українців вважають свою роботу креативною – опитування

22
27 квітня 2012

Найкреативніша робота у жителів Харківської (71%), Рівненської (67%), Одеської (62%), Київської областей (61%), а також у жителів столиці (62%) та АР Крим (68%). 

Такі дані результатів дослідження, проведеного міжнародним кадровим порталом hh.ua. 

 

Респонденти вважають, що критеріями креативної роботи є насамперед креативна професія (необхідність постійно генерувати нові ідеї) та необхідність використовувати нестандартні інструменти, використовувати творчий підхід у вирішенні завдань. 

Так, 34,43% респоеднетів зізнались, що постійно генерують ідеї, ще 40,71% вирішують нестандартні задачі і звичайні питання нестандартними методами, у 19,86% респондентів деякі проекти є творчими. 

 

Джерелами креативу респонденти називають різні способи отримання ідей. Найпопулярніші  – мозковий штурм і логічні роздуми, однак досить часто "креативщики" не проти просто дочекатися осяяння.

Не зважаючи на те, що більшість опитаних вважають свою роботу креативною, лише невелика частина респондентів (14%) має можливість повністю розкрити свій творчий потенціал – більшість працівників жаліються на не повністю розкриті креативні здібності (64%), і п’ята частина респондентів – на нереалізовані зовсім (20%). 

 

Більшість опитаних до креативних завдань керівництва ставляться позитивно (47%) або нейтрально (30%), але інколи (в 6% випадків) нові креативні задачі можуть налякати працівника. А найпопулярнішими видами заохочення керівництва за креатив є словесні похвали (43%), інколи премії (12%), рідко -  підвищення заробітної платні (7%) і ще рідше – підвищення по службі (4%). 

Креативна робота більш ніж для четвертої частини респондентів (27%)  так і залишається без позитивної оцінки. 

Теорія "креативного класу" в Україні поки що не знайшла широкого  розповсюдження. Так, більше половини респондентів  (69%)  не знають цього терміна,  19% опитаних знають, що таке "креативний клас" і відносять себе до нього, 12% знають, але себе "креативщиками" не вважають. 

Ці дані збігаються з тими, що були отримані від опитування російських респондентів шляхом аналогічного дослідження, не дивлячись на те, що останнім часом теорія "креативного класу" в Росії стає все більш популярною. 

Дані були отримані у результаті опитування, що було проведене з 3 по 25 квітня серед зареєстрованих користувачів сайту hh.ua. У опитуванні взяли участь 1145 респондентів з різних регіонів України.

Українська правда. Життя

powered by lun.ua