Сучасні чоловіки шукають розумних жінок, а жінки полюють за чоловічою красою – дослідники

— 10 вересня 2012, 17:20

Що ж жіночих уподобань, тут усе навпаки – стара приказка "чоловік має бути трохи гарніший за мавпу" втрачає актуальність.

Про це пише The Daily Mail.

Традиційні плюси "зразкової дружини", як то вміння смачно готувати, також втрачають свою цінність у чоловічих очах, констатують науковці.

"Ми з’ясували, що в суспільствах таких як у Британії чи особливо в Скандинавії, чоловіки дедалі дужче цінують інші якості, такі як розум, більше ніж апетитні фігуру чи вміння готувати", - говорить психолог Марсел Зентнер.

"Традиційно жінки надають перевагу заможним чоловікам, які мають змогу інвестувати ресурси в дітей. Ми з’ясували, що, оскільки жінки стали рівними (з чоловіками), ця риса втрачає вагу, натомість чоловіча зовнішність стає більш важливою", - каже експерт.

ВІДЕО ДНЯ

Дослідники опитали 12 тисяч мешканців понад 30 країн, попрохавши їх розповісти, які риси потенційного партнера для них є найбільш важливими. Результати вони співставили із даними щодо Індексу глобального гендерного розриву (Global Gender Gap Index), представленого Всесвітнім економічним форумом.

Відповіді представників тих країн, де показник гендерної нерівності був найвищим, відповідали традиційним еволюційним характеристикам. Чоловіки мріяли про жінку з гарною фігурою, яка свідчила б про високу фертильність, та яка б добре готувала. Жінки шукали партнера, який був би здатен утримувати сім’ю.

"Наше дослідження вказує на те, що встановлення гендерної рівності в суспільстві навколо нас може змінювати те, як ми думаємо про представників протилежної статі", - зазначає Зентнер.

Згідно з Global Gender Gap Index, найкращим місцем для життя жінки, яка працює, є Ісландія. Велика Британія, де за сьогодні чоловіків - "домогосподарів" утричі більше, ніж було 15 років тому, посідає 16-те місце.

За офіційною статистикою, понад 62 тисячі британських чоловіків торік підпали під визначення "економічно неактивний", тоді як у 1996-му ця цифра становила 21 тисячу осіб.

Реклама:

Головне сьогодні