В офіційний промо-ролик Львова вставили рекламу і розміщують як "соціалку"

16
15 січня 2013

Про це "Українській правді. Життя" заявила голова відділу промоцій Львівської міської ради Галина Малець.

За її словами, на ролик було витрачено 26 тисяч гривень, які виділила шоколадна компанія АВК.

На питання, чи проводився тендер на обрання спонсора, Малець відповіла:

"Ні. Справа в тому, що всі промоційні заходи ми зазвичай пропонуємо нашій компанії "Світоч". В усіх днях Львова, промоційних турах по інших містах вони були нашими партнерами. Звичайно, що промоційне відео Львова, ми планували знімати спільно зі "Світочем", робили сценарій. Ви бачили, що там головна концепція шоколаду. Але коли ми подали цю концепцію і сценарій ролика "Світочу", вони підтримали інші акції, а роликом не зацікаівилися. Але ця концепція мала право на життя, і ми запропонували іншій шоколадній компанії "АВК", і вони погодилися. Вони мають музей шоколаду у центрі міста, тому, власне, ми їм і запропонували".

На питання, чи виділялися з держбюджету додаткові кошти на розміщення цього ролика в кінотеатрах, супермаркетах, Малець відповіла:

"Ні. Ми на бартерних умовах домовляємося з кінотеатрами, компаніями, вони безкоштовно розміщують це як соціальну рекламу".

Як відомо, в офіційному промо-ролику Львова міститься неприхована реклама шоколадної компанії АВК.

Українська правда. Життя

powered by lun.ua