Британська фірма страхуватиме від невдалих побачень

5
13 лютого 2013

Як пише Lenta.ru із посиланням на Metro, розробити таку програму вирішили після того, як з'ясувалося, що незаміжні жінки витрачають на страховку автомобілів на 400 фунтів у рік більше, ніж заміжні. 

На думку фірми, страховка від поганих побачень могла б допомогти самотнім жінкам скоротити витрати. "Можливо, на самому побаченні ви за себе не платите, але ж гроші йдуть на макіяж і вбрання", - зазначили в Confused.com.

В рамках жартівливої кампанії з надання послуги, компанія займається збором даних про найбільш невдалі побачення, на яких побували їх клієнтки. За наявними відомостями, 76 відсотків перших зустрічей розчаровують їх учасників.

Серед невдалих місць для першого побачення відвідувачі сайту Confused.com назвали кафе при супермаркеті, ринок домашньої худоби, бойню, шкільний концерт, водоочисну станцію і навіть фабрику із виробництва трун.

powered by lun.ua