Європейці полюбляють вершкові ванільні сорти морозива - дослідження

— 22 липня 2013, 15:47

Такі дані оприлюднило галузеве об'єднання Eismann Tiefkühl-Heimservice GmbH, яке продукує загалом 150 сортів морозива, передає Deutsche Welle.

Згідно з дослідженням, фруктове морозиво та шербет без молока та вершків полюбляють лише сім відсотків ласунів, а серед 60 улюблених сортів лише 4 на основі фруктового морозива та щербету.

При цьому форма не має значення: покупці однаково віддають перевагу морозиву як у вафельному ріжку, так і на паличці.

"Завдяки нашим представництвам у цілій Європі ми відстежуємо цілком специфічні для тієї чи іншої країни уподобання. Якщо французи, бельгійці та італійці мають слабкість до морозива сорту "мокка" (різновид шоколадного), то в Німеччині це морозиво по-шварцвальдськи (ванільне з ягідною поливкою) та морозиво у вигляді спагеті" - розповідає Марґа Гамахер з Eismann Tiefkühl-Heimservice GmbH.

Законодавцем морозивної моди залишається батьківщина морозива Італія. Звичайна кулька морозива у вафельці для тутешніх занадто банально. Італійці полюбляють різні вишукані варіації: морозивні торти або композиції з морозива, поливок та посипок (горіхи, сухофрукти, шоколад, вафельки) у вазочці.

За висновком об'єднання італійських виробників морозива в Німеччині, сортом цього сезону визнано лимонне морозиво з базиліком. У тренді також шербети з просекко (італійське ігристе вино) чи шампанського з персиковим смаком.

Останніми роками велику увагу виробники морозива стали приділяти також виробництву морозива без лактози, тобто без молока. Ним можуть насолодитися передусім ті, хто страждає на алергію до молочних продуктів.

Водночас представниця Об'єднання італійських виробників морозива у Німеччині Анналіза Карніо стверджує, що, незважаючи на розмаїття нових сортів морозива, вони не витісняють класичні сорти.

Водночас представниця Об'єднання італійських виробників морозива у Німеччині Анналіза Карніо стверджує, що, незважаючи на розмаїття нових сортів морозива, вони не витісняють класичні сорти.

Реклама:

Головне сьогодні