Соціальна мережа Facebook стає "дорослішою"

— 20 листопада 2013, 10:50

Такими є дані фінансового директора Facebook Девіда Еберсмана у 2013-ому році, повідомляє Deutsche Welle.

Між тим, справжньою проблемою для Facebook це поки що не стало, каже медіа-експерт Нільс Брюґґен з Мюнхенського JFF інституту з медіа педагогіки в дослідженні та практиці.

"Facebook не застаріє", - каже він. У швидкоплинному світі бізнесу у царині соціальних медіа платформа стала вже такою великою, що тепер немає серйозної небезпеки.

На відміну від молодіжної платформи на кшталт Studi-VZ. Студентська мережа з Німеччини потерпає насамперед від конкуренції з Facebook і вже закрила 2009 року свій сервіс в Іспанії, Франції, Італії та Польщі.

"Проблема цієї платформи полягає в тому, що колись припиняється подальший розвиток", - відзначає Карстен Венцлафф з Інституту комунікацій та соціальних медіа з Берліна.

Натомість у мережі Facebook все інакше. Підприємство намагається весь час залишатися цікавим за допомогою нових сервісів і розробок, наприклад, нових програм-додатків (Apps). Це допомагає зберігати рівень кількості користувачів, хоча й обмежено, як у випадку з юними користувачами.

"Вони тим часом радше налаштовані на те, щоб для кожної функції мати свою окрему мережу", - каже Карстен Венцлафф. Молодь розміщує фотографії на Instagram. Cпілкуватися у чаті вони можуть за допомогою WhatsApp або Snapchat, що стає дедалі популярнішим серед молоді.

Пояснюючи причини відходу молодої аудиторії з мережі, дослідники кажуть, що потрібно розрізняти молодих дорослих та підлітків. Серед останніх вважається, що це не круто, коли батьки, вчителі та футбольні тренери зареєстровані у соціальній мережі.

"Вони також неохоче ходять до тих самих барів, що й їхні батьки", - каже Карстен Венцлафф, котрий вважає, що для користувачів прогалини в захисті даних є меншою проблемою, ніж питання дружби.

"Налаштування приватності у Facebook дуже складні, і не кожен, власне, знає, хто і що може побачити з того, що сам розміщує", - зазначає він.

Ще один момент - певні тенденції у мережі. Якщо раніше користувачам показувалися всі новини їхніх друзів, то тепер Facebook сортує інформацію.

"Тоді все було набагато цікавіше", - каже Венцлауфф, котрий вважає Facebook занадто складним. Крім того, бар'єри для того, щоб змінити портал, зменшилися.

Нільс Брюґґен пояснює: "Раніше люди не хотіли використовувати інші мережі, щоб не додавати заново усіх 400 друзів. Тепер це часто відбувається автоматично". Принаймні тоді, коли використовуються смартфони, як це сьогодні часто буває.

Наприклад, у сервісі для спілкування в чаті Whats App, що користується популярністю насамперед серед молоді. Це все призвело до того, що в першому кварталі 2013 року, за даними аналітичної фірми Socialbakers, скорочення кількості користувачів Facebook у США становило 1,2 мільйона осіб.

Утім, у компанії не поспішають панікувати. Статистика користувачів коливається завжди. Крім того, як наголошує Нільс Брюґґен, ці цифри не зассвідчують вихід з Facebook, а просто показують меншу активність на платформі.

І зрештою, є ще й користувачі, яким більше 35 років. Вони продовжують зберігати вірність соціальній мережі. І це теж можна пояснити. Вони частіше цікавляться сторінками компаній і політичною сферою, тож знаходять там те, що для них є релевантним.

Крім того, вони часто задовольняються одним інтернет-порталом, де можуть вибудовувати свою мережу. Натомість їхні діти воліють шукати собі новий постір, де вони можуть бути серед собі подібних. Таким чином Facebook уже став дорослим.

Реклама:

Головне сьогодні