"Укрзалізниця" зняла з експлуатації швидкісні потяги Hyundai

12
13 лютого 2014

"Вона сталася з вини виробника", - повідомив перший заступник генерального директора "Укрзалізниці" Микола Сергієнко, якого цитує Комерсант-Україна. Від подальших коментарів він відмовився, пославшись на зайнятість у зв'язку з проведенням технічного розбору ситуації. 

Згідно з офіційним повідомленням "Укрзалізниці", техогляд поїздів здійснюється із залученням корейських фахівців. Під час його проведення на маршрутах швидкісних поїздів "Інтерсіті +" використовуватимуться потяги, сформовані з пасажирських вагонів з локомотивною тягою.

Пасажирам буде компенсована різниця у вартості проїзду. "У разі відмови від поїздки кошти будуть повернуті в повному обсязі", - повідомили в "Укрзалізниці". Офіційний сайт онлайн-бронювання залізничних квитків booking.uz.gov.ua прибрав поїзда "Інтерсіті +" зі своєї системи.

Як відомо, в Україні з 2012 року експлуатуються 10 поїздів виробництва компанії Hyundai Rotem загальною вартістю 307 млн. доларів США. Всі вони перебувають у віданні держпідприємства "Українська залізнична швидкісна компанія" - дочірньої структури "Укрзалізниці". Потяги курсували між Києвом і Львовом, Донецьком, Дніпропетровськом, Харковом, Тернополем, Запоріжжям, Хмельницьким, а також між Донецьком, Дніпропетровськом, Сімферополем і Харковом.

Масово виходити з ладу потяги Hyundai Rotem стали ще взимку 2012 року. Тоді це пояснювали впливом низьких температур, а також браком часу на випробування, проведені перед їх запуском на лінію.

powered by lun.ua