Книжки-розмальовки в списку бестселерів випередили твори Джорджа Мартіна

— 7 квітня 2015, 13:23

Рекорди з продажів, зокрема, б'ють книжки шотландської художниці-ілюстратора Джоанни Басфорд.

Про це пише The Guardian.

На сьогоднішній день розмальовок "Чарівний сад" Басфорд у світі, зокрема й в Україні, продано понад 1,4 мільйона примірників. Новинки, "Зачарованого лісу" – вже 226 тисяч.

Розмальовка Джоанни Басфорд

Що ж до британського Amazon, то половину місць у Топ-10 займають розмальовки для дорослих. І це не лише книжки Басфорд, великим успіхом користується книжка Art Therapy Colouring Book Річарда Мерріта і "Царство тварин" Міллі Маротти.

На думку представниці одного з незалежних британських видавництв Ани МакЛафлін, успіх розмальовок для дорослих пояснюється їхньою "антистресовістю". До того ж, вони дозволяють людині отримувати задоволення від того, що раніше здавалося їм суто дитячим.

Розмальовка Джоанни Басфорд

Як вважає Басфорд, розфарбовування – це також творчість.

"Багатьох людей дуже лякає білий аркуш; а розмальовці ви лиш маєте додати кольору. Також у цьому є трохи ностальгії. Дуже багато людей казали мені, що часто займаються розфарбовуванням, коли їхні діти сплять. Тепер це є соціально-прийнятним, належить до окремої категорії. Ці книги – для дорослих…", - каже художниця.

Сторінка з "Царства тварин" Міллі Маротти

Художниця зізнається, що сама не чекала, що "Чарівний сад", який вона випустила в 2013-му році, матиме такий успіх. Наразі Басфорд працює над третьою розмальовкою для дорослих.

"Це величезний тренд, і нема жодних ознак того, що він скине оберти", - зазначає МакЛафлін.

Сторінка з "Царства тварин" Міллі Маротти

"Їх (картинок) повно в Twitter та Instagram. Люди дуже ними пишаються – вон ж такі складні. Тобі не обов'язково мати художній талант, але те, що ти створюєш – унікальне. Люди надсилають нам свої картинки в рамках, заламіновані… Я підозрюю, що люди знімають із холодильника малюнки своїх дітей та вішають власні", - ділиться вона.

Фото з Facebook Джоанни Басфорт, з офіційного сайту Міллі Маротти

Реклама:

Головне сьогодні