Учені розкрили секрет котячого панування в Інтернеті

469
17 червня 2015

Виявляється, перегляд відео з котами додає людині енергії і позбавляє негативних емоцій.

Про це пише The Daily Mail.

Відеоролики з котами, завантажені на YouTube в 2014-му, зібрали майже 26 мільярдів переглядів, більше, ніж відео на будь-яку іншу тему.

Доцент із Університету штату Індіана Джессіка Галл Майрік залучила до опитування близько7 тисяч людей. Її цікавило, як перегляд відео з котиками впливає на їхній настрій.

"Як медіа-дослідник та глядач онлайн-відео про котів я відчула, що повинна зібрати дані про це явище в поп-культурі", - пояснила науковець.

36% учасників опитування зарахували себе до "котолюбів", решта ж зазначили, що однаково симпатизують як котам, так собакам.

Згідно з результатами опитування, перегляд відео з котиками змушує людину відчути сплеск енергії та позитиву, зменшує відчуття тривоги та роздратування, тамує смуток. Цікаво, що учасники, котрі відволікаються на "кото-відео" під час роботи чи навчання, не почуваються винними – бо задоволення перекриває будь-які пов'язані з цим негативні почуття.

Найбільше відео з котиками привертає увагу людей доброзичливих та сором’язливих, з'ясували дослідники.

"Комусь може здатися, що перегляд онлайн-відео про котів – недосить серйозна тема для наукового дослідження, але факт в тім, що це – один із найпопулярніших способів використання Інтернету сьогодні. Якщо ми хочемо краще розуміти, який вплив має на нас Інтернет, як на індивідів та як на суспільство, дослідникам не можна більше ігнорувати інтернет-котів", - підсумувала дослідниця.

powered by lun.ua