Активісти створили сервіс для скарг на неправильну парковку
Мова йде про "героїв парковки", які залишають свої авто на тротуарах, пішохідних переходах, трамвайних лініях, газонах і клумбах тощо.
Поскаржитися на недобросовісних водіїв можуть усі охочі.
"Кожне ваше звернення є кроком до цивілізованого використання автотранспорту!", - переконані автори проекту.
Скриншот з сайту |
Для цього, за словами засновників сайту, необхідно зробити "три простих кроків".
Сфотографувати автомобіль, який припарковано із порушенням ПДР, заповнити форму на сайті сервісу, роздрукувати скаргу та надіслати її до ДАІ (адреса буде вказана).
"Для подання скарги необхідно вказати своє прізвище, ім’я, по батькові, адресу для листування та номер телефону. ДАІ не розглядає скарги, подані анонімно, тому П.І.Б. є обов’язковими. Адреса для листування потрібна, щоб отримати відповідь інспектора ДАІ, який розглядатиме скаргу, а телефон може бути використаний інспектором для уточнення у деталей", - йдеться в повідомленні.
Автори сервісу запевняють, що персональні дані будуть використовуватись лише для заповнення форми заявки та в жодному разі не будуть надані стороннім особам чи опубліковані на сайті.
"Якщо протягом 30 календарних днів з дня надсилання скарги ви не отримаєте відповідь або у разі, якщо відповідь, надана інспектором ДАІ Вас не задовольнила, ви маєте право оскаржити дії/бездіяльність ДАІ у органах прокуратури. Відповідні форми заяв будуть доступні через деякий час", - йдеться на сайті проекту.
На сайті BadParking також працює карта зареєстрованих порушень.
У Києві небайдужі мешканці вже зафіксували більше сотні порушень парковки |