В Україні з’явився посібник, який дасть шанс дітям з синдромом Дауна краще розвиватися

144
30 жовтня 2015

Цей посібник представляє інноваційну модель освіти, засновану на системності, комплексності та практичності у навчанні школярів з порушенням розумового розвитку і дітей з синдромом Дауна. Повідомляє Всеукраїнська благодійна організація "Даун Синдром"

В посібнику представлено практичний досвід фахівців різних спеціальностей щодо навчання та виховання особливих дітей.

Головна мета напрацювань посібника – показати, що якісне навчання, яке враховує сильні сторони особливих дітей – це шлях до їх соціалізації.

"Понад 95 % дітей з синдромом Дауна, які закінчують спеціальну школу-інтернат, не отримують необхідних знань і не пристосовані до реального життя. Майбутнє таких дітей обмежене – вони проводять своє життя в стінах квартири лише з батьками або рідними", – говорить президент Всеукраїнської благодійної організації "Даун Синдром" Сергій Кур’янов.

 фото: tvnoviny.sk

Цей посібник – інструмент, який допоможе організувати якісну систему освіти. Завдяки цьому особливі діти в майбутньому зможуть отримати професійні навички, для того щоб влаштуватися на роботу жити самостійно, наскільки це для них можливо.

"Ми пропонуємо державі цю освітню модель, що схвалена як провідними національними та іноземними експертами, так і батьками, –  додає Аренда Василенко-ван де Рей, менеджер проекту "Перспектива 21-3", співавтор методичного посібника.

Автори посібника працюють в організації експериментального класу "Радість", що вже 5 років функціонує в київській школі-інтернат №26.

Тут діти з особливими потребами щодня набувають практичні побутові навички, соціалізуються. В першій половині дня проходять звичайні уроки, а вже після шостого – діти відвідують танці, театральні гуртки, образотворче мистецтво, лікувальну фізкультуру, займаються з психологами, дефектологами та виконують домашнє завдання.


 

powered by lun.ua