У готелі Хілтон відтепер працює робот-консьєрж Конні

— 10 березня 2016, 09:20

Робот Конні відтепер працює у готелі Hilton у Вірджинії, виконуючи пілотну програму компанії IBM Watson і путівника WayBlazer.

Конні назвали за скороченим ім’ям засновника відомої мережі Конрада Хілтона, повідомляє Time. Його зріст – близько 75 см.

Робот може відповідати на запитання стосовно послуг і зручностей готелю, вказувати гостям на басейн та повідомляти їм, коли сніданок готовий.

Конні також може порадити, які цікаві місця поблизу можна відвідати.

Для того, щоб робот заговорив, людині треба привітатися фразою "Привіт, Конні!", тоді він змінить колір очей – на знак того, що він слухає.

Конні за роботою. Фото IBM/Hilton

У компанії IBM кажуть, що не мають наміру замінити консьєржів-людей, а лише хочуть полегшити їхню роботу.

"Є рутинні завдання, які ви можете делегувати машині. У більшості випадків це означає, що людина отримує можливість "звільнити руки" і працювати зі складнішими завданнями", – сказав менеджер Джонас Нвук.

Хілтон – не перша мережа готелів, яка наймає роботів. У 2014 році Starwood’s Aloft Hotels тестували робота, який доставляв замовлення до номерів гостей. Готель Henn-na також сповнений автоматичних працівників. Вони носять валізи і прибирають у кімнатах.

Реклама:

Головне сьогодні